Your browser does not support JavaScript!
انتشار کتاب طراحی لوگو

طراحی لوگو، هر آن چه باید درباره طراحی لوگو بدانید، نام کتابی است که توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا منتشر شده است. این کتاب در روز گذشته به صورت آنلاین برای دانلود بر روی سایت لولسا قرار گرفته است.

دانلود رایگان کتاب طراحی لوگو

این کتاب به صورت رایگان برای دانلود روی سایت لولسا قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش دانلود، در قسمت کتاب های گرافیک، این کتاب را دانلود و مطالعه فرمایند. ترجمه این کتاب توسط خانم پگاه تایکندی از اعضای تیم لولسا انجام گرفته است. طراحی جلد و صفحه بندی کتاب نیز توسط آقای محمد علی عاشوری انجام شده است.

برای دانلود این کتاب نیاز به ثبت نام، پر کردن فرم و یا پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت. همچنین صاحبان وب سایت ها، وبلاگ ها، کتابحانه های انلاین و اپلیکیشن ها می توانند این کتاب را برای انتشار بر روی وب سایت خود قرار دهند. باز نشر این کتاب هیچ گونه منعی ندارد و تنها تقاضای ما از این عزیزان عدم دریافت هیچ گونه هزینه بابت این کتاب از کاربرانشان و حفظ حقوق مالک معنوی کتاب می باشد.

این کتاب با ترجمه ای بسیار ساده و روان، اما با محتوایی بسیار مفید در مورد موضوع طراحی لوگو (آرم، نشانه) می باشد. مخاطبین این کتاب هم طراحان گرافیک هستند و هم افزادی که برای خود نیازمند سفارش لوگو هستند. برای طراحان گرافیک این کتاب از جهت افزایش دانش و بهبود آثارشان می تواند مفید باشد و برای افرادی که می خواهند سفارش لوگو بدهند از جهت اطلاع از اهمیت، جایگاه و نکات مهمی که باید در طراحی لوگو هایشان انجام شده باشد مفید خواهد بود.

انتشار این کتاب ها در جهت سیاست آموزش رایگان و برای تمامی افراد تیم طراحی و تبلیغات لولسا انجام گرفته است. کتاب طراحی لوگو، هر آنچه باید درباره طراحی لوگو بدانید، چهارمین کتاب الکترونیکی منتشر شده توسط تیم لولسا می باشد. در هفته ها و روز های آتی کتاب های دیگری نیز برای دانلود بر روی وب سایت قرار خواهند گرفت. 

همچنین صاحبان کسب و کار ها می توانند در کتاب های آتی اقدام به سفارش آگهی کنند. در کتاب های آتی بخش از کتاب به معرفی و انتشار آگهی اختصاص پیدا خواهد کرد تا بدین وسیله بتوانیم نیاز های مادی جهت ترجمه و تالیف این کتاب ها را برآورده سازیم و هیچ هزینه ای از این بابت از کاربران دریافت نکنیم.

امیدواریم از مطالعه کتاب های ما استفاده لازم را ببرید.

با احترام،

تیم طراحی و تبلیغات لولسا