Your browser does not support JavaScript!
انتشار کتاب مجموعه مقالات سئو 2017 جلد اول

تیم طراحی و تبلیغات لولسا، بر اساس برنامه قبلی و برای شروع بخش جدید آموزشی وب سایت، اولین کتاب آنلاین تولیدی این گروه را منتشر کرد. عنوان این کتاب مجموعه مقالات سئو 2017 جلد اول می باشد. 

این اولین سری از کتاب های الکترونیکی منتشر شده توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا هست که به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد. در آینده ای نه چندان دور سایر کتاب های الکترونیک لولسا نیز منتشر خواهند شد و علاقه مندان می توانند از این کتاب ها استفاده کنند.

رویکرد آموزشی تیم طراحی و تبلیغات لولسا

با توجه به رویکرد تیم لولسا به گسترش اطلاعات برای تمامی افراد، این مجموعه ها به صورت کاملا رایگان بوده، و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای بابت دسترسی به این کتاب ها نمی باشد. همچنین مدیران وب سایت ها، وبلاگ ها، اپلیکیشن ها و گروه های مختلف شبکه های اجتماعی میتوانند از این کتاب ها برای مخاطبینشان استفاده کنند. پیشاپیش از تمامی افرادی که این کتب را منتشر می کنند، درخواست داریم تا با توجه به رایگان بودن این کتاب ها، از دریافت هرگونه مبلغی برای استفاده مخاطبین خودداری کنند.

برای دریافت کتاب مجموعه مقالات سئو 2017 جلد اول می توانید به بخش دانلود وب سایت لولسا مراجعه کنید. همچنین سایر جلد های این مجموعه نیز در هفته های آتی منتشر خواهند شد.

با تشکر از همراهی شما

تیم طراحی و تبلیغات لولسا