بخش Brand Principles در برندبوک از چه زیر مجموعه هایی تشکیل می شود؟ در این اینفوگرافیک با بخش های مختلف Brand Principles در برندبوک آشنا خواهید شد.
بخش Brand Principles در برندبوک از چه زیر مجموعه هایی تشکیل می شود؟
Definition یا تعاریف: معانی و تعاریف واژه برند.
History یا تاریخچه: تاریخچه شکل گیری نام تجاری.
Mission یا ماموریت: تعریف آنچه که فعالیتهای برند برای جهان به وجود می آورد.
Vision یا چشم انداز: تعریف جایگاه برند در سالهای آینده.
Goals یا اهداف: آنچه که برند در طی فعالیتهایش می خواهد محقق کند.
Products یا محصولات و خدمات: تعریف فعالیتها، خدمات و محصولات قابل ارائه.
Target یا هدفگذاری: هدفگذاری مخاطبین برند.
Position یا وضعیت: وضعیت کنونی برند در بازار نسبت به رقبا.
Strategy یا استراتژی: راهکارها، فعالیتها و ابزار مناسب برای تحقق اهداف برند.
Message یا پیام: پیامی که برند طب فعالیتهایش به مخاطب منتقل میکند.
برای اطلاعات بیشتر، خواندن مقاله این اینفوگرافیک را به شما توصیه می کنیم:
طراح اینفوگرافیک: محمد علی عاشوری