Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
ایده پردازی برای پوستر های خلاقانه با استفاده داستان سرایی

ایده پردازی در طراحی هر کار تبلیغاتی اولین بخشی است که یک طراح باید به آن توجه کند. طراح باید بداند که پیام مورد نظر را نمی توان به هر شیوه ای به مخاطب نشان داد و انتظار داشت تا این پیام در او اثر بگذارد، و یا حتی اصلا به پیام توجهی داشته باشد. اهمیت ایده پردازی از کسی پوشیده نیست، اما از طرفی ایده پردازی کار بسیار آسانی هم نیست! ایده ای نو و خلاقانه، چیزی نیست که به سادگی به ذهن طراح بیاید. در این بخش قصد دارم شما را با مجموعه ای از پوستر های خلاق آشنا کنم، که ایده پردازی در آن ها بسیار خاص ولی بسیار موفق صورت گرفته است.

مجموعه پوسترهای خلاق

ایده پردازی برای پوستر های خلاقانه

ایده پردازی برای پوستر های خلاقانه

ایده پردازی برای پوستر های خلاقانه

کارگردان هنری: دامین آنگولو

آژانس تبلیغاتی: Grupo CP

سفارش دهنده: Autopista Central

کشور: شیلی

سال طراحی: 2013 میلادی

ایده پردازی با استفاده از داستان سرایی

همان طور که مشاهده کردید، طراح از یک داستان سرایی در طراحی پوستر ها استفاده کرده است. در هر پوستر داستان مربوط به کاراکتر های آن پوستر و علت اینکه آنها را به این شکل و در اینجا می بینم را به ما می گوید. داستان ها، همه یک بخش مشترک دارند، کارکتر ها برای رسیدن به محل فعلی خودشان از یک بزرگراه عبور کرده اند. بزرگراهی که قرار است در این پوستر ها معرفی شود و مخاطب به استفاده از آن تشویق شود. 

داستان سرایی این خصوصیت را دارد که برای چند لحظه مخاطب را روی پوستر متمرکز می کند، مخاطب چند لحظه را باید صرف کند تا متن را بخواند و سپس بتواند تصویر را با آن مطابقت دهد. این زمان تمرکز مخاطب بر روی پوستر، ارتباط طولانی تری را به وجود می آورد و باعث می شود پیام بهتر بتواند منتقل شود. همچنین فراموش نکنید داستان سرایی در کنار کاراکتر ها، از یک پشتوانه موفق بر خوردار است: کتاب های کامیت.

همان طور که می دانید کتاب های کامیت، سالهاست که مخاطبین بسیار زیادی برای خودشان به دست آورده اند و به یکی از محبوبترین انواع کتاب ها در آمده اند. داستان هایی که با نوشته های بسیار کوتاه، اما با تصویر سازی جذاب، مخاطبین خود را سالهاست نگاه داشته اند. این عادت به خواندن کتاب های کامیت پشتوانه ای برای پوستر خواهد شد. چرا که مخاطب به خوبی می داند وقتی با چنین چیزی رو به رو می شود، چگونه باید نگاه کند. متن را بخواند، تصویر را مطابقت دهد و خیال پردازی کند.

ایده پردازی بسیار پیچیده، اما جذاب این پوستر، آن را به یکی از برترین پوستر های کشور شیلی بدل کرده است.

اگر شما هم برای پروژه کاری خودتان نیاز مند تبلیغات خلاقانه هستید، می توانید از خدمات ما در آگیرین استفاده کنید. برای سفارش طراحی کاراکتر می توانید به صفحه طراحی کاراکتر سایت مراجعه کنید. همچنین برای سفارش طراحی پوستر به صفحه طراحی پوستر مراجعه فرمایید. سفارش خدمات در لولسا به صورت آنلاین انجام می شود.