Your browser does not support JavaScript!
طراحی اینفوگرافیک
سفارش
هزینه
نمونه کار
اینفوگرافیک های خلاقانه UBER

اینفوگرافیک به خاطر خاصیت اطلاع رسان بودن، همیشه تاثیرات مستقیم و یا غیر مستقیم زیادی بر روی موفقیت برند ها دارد. یک اینفوگرافیک می تواند با ارائه اطلاعات مفید، مشتریان را تشویق به استفاده از محصولات و خدمات یک برند کند. در این بخش از تبلیغات خلاق، به بررسی چند اینفوگرافیک برند UBER خواهیم پرداخت. در این اینفوگرافیک ها، مقایسه ای میان استفاده از خدمات UBER و استفاده از ماشین شخصی، حمل و نقل عمومی و تاکسی به نمایش در آمده است تا مخاطبین را تشویق به استفاده از سرویس های UBER کند. این مجموعه را می توان یکی از موفق ترین، اینفوگرافیک های تبلیغاتی برشمرد که باعث افزایش چشمگیری در تعداد استفاده کنندگان از خدمات این برند (UBER) شده است.

برند UBER

برند UBER از سال 2009 میلادی با نام UberCab شروع به فعالیت کرد. سپس در سال 2011 نام خود را به UBER تغییر داد. این برند با خدمات رسانی در بیش از 570 شهر جهان، پیش تاز ارائه اینگونه خدمات می باشد. شرکت ها و برند های بسیار زیادی در جهان پس از آمدن این برند و مشاهده استقبال چشمگیر مردم، به ارائه خدمات مشابه با آن روی آورده اند، اما هیچ کدام نتوانستند با استقبالی مانند آنچیزی که UBER به دست آورد برسند.

ایده اولیه ای که این برند توسط آن راه اندازی شد، ایده ای بسیار ساده بود که بسیاری از افراد فکر نمی کردند بتواند چنین مقبولیتی پیدا کند. اما این برند شروع به کار کرد و امروز بدل به یک امپراطوری در ارائه سرویس های مسافر بری در سطح جهان شده است. دیگر هیچ کسی شک ندارد اگر UBER پایش را به شهری باز کند، رقبای خود را به سادگی می تواند کنار بزند.

امروز قصد داریم با بررسی یکی از تبلیغات این برند، نگاهی به شیوه تبلیغاتی آنها داشته باشیم، تا یکی از علت های موفقیت های این برند جهانی و بزرگ را بهتر بشناسیم.

اینفوگرافیک های UBER

اینفوگرافیک های خلاقانه UBER

اینفوگرافیک های خلاقانه UBER

اینفوگرافیک های خلاقانه UBER

مدیر هنری: کریستیانو ساوادوگو

آژانس تبلیغاتی: Miami ad School

سفارش دهنده: UBER

کشور: ایالات متحده امریکا

سال تولید: 2015

در توضیح این اینفوگرافیک ها می توان به این صورت آنها را خلاصه کرد: هوشمندانه و با ایده پردازی ساده اما موفق. بسیار ساده یک مقایسه میان استفاده از وسایل حمل و نقل مختلف در برابر استفاده از UBER نمایش داده شده است. از یک سمت مسیر ساده، راحت و سریع استفاده از UBER و از سوی دیگر، مراحل مختلف و سخت استفاده از ماشین شخصی، حمل و نقل عمومی و یا تاکسی در برابر مخاطب قرار گرفته است. کدام مخاطبی است که سادگی رسیدن به مقصد با UBER را انتخاب نکند؟

یک گرافیک اطلاع رسان بسیار موفق به همین سادگی توانسته است اطلاعاتی به مخاطبی خود بدهد، که می تواند باعث پیروی برند شود. اما این سادگی مانند اشعار سعدی است: سهل ممتنع. آسان به نظر می رسد، اما کار هر کسی نیست! ایده پردازی ساده ای که توانسته است اینقدر هوشمندانه عمل کند، اگر به وسیله همه افراد امکان پذیر بود، امروزه ما با دنیایی روبرو بودیم که بسیار متفاوت و بسیار جذاب تر می بود.

این موارد را در نظر بگیرید: 

  • هر فردی که با هنر اندکی آشنایی دارد نمی تواند تبلیغات خلاقانه ای تولید کند. 
  • هر کسی که نرم افزاری گرافیکی بر روی کامپیوتر خود نصب کرد یک گرافیست نیست، و نمی تواند تبلیغات خلاقانه ای تولید کند. 
  • هر گرافیستی قادر به ارائه طراحی خلاقانه نیست. 
  • هر طرح خلاقانه ای که یکبار مورد استفاده قرار گرفته است، اگر بار دیگر مورد استفاده قرار گیرد دیگر ایده پردازی آن یکتا و با ارزش نمی باشد.

اگر شما هم برای برندتان ارزش زیادی قائل هستید، و می خواهید آنرا به گونه ای یکتا و خلاقانه معرفی کنید، خدمات تیم طراحیی و تبلیغات لولسا، برای شما یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. اگر نیاز به اینفوگرافیکی خلاق برای تبلیغات خود دارید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی اینفوگرافیک از نحوه ارائه این خدمات توسط تیم ما با خبر شوید. در صورت نیاز برای سفارش هم می توانید با مراجعه به بخش فروش سایت، با ما ارتباط برقرار کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید. اگر خلاقیت و ایده پردازی نو می خواهید، لولسا تمام آن چیزی است که نیاز دارید.