Your browser does not support JavaScript!
طراحی بروشور
سفارش
هزینه
نمونه کار
بروشور های خلاقانه صنعت مد و لباس

صنعت مد یکی از تاثیر گذار ترین، پر مخاطب ترین و پویا ترین صنعتی است که به وجود آمده و روز به روز در حال تغییر و پیشرفت می باشد و برای زنده ماندن خواستار خلق پیام های بصری ویژه به آن دوران و به روز شدن همواره خود می باشد. برند های بسیار زیادی در جهان در این صنعت به رقابت با یکدیگر می پردازند که برای موفقیت خود نیاز به تبلیغات موثر و قدرتمند دارند. طراحی بروشور برای صنعت مد و لباس مورد چالش برانگیزی برای طراحی به شمار می آید. بروشور ها، کاتالوگ ها و مجلات مد یکی از راه های اولیه برای جذب مشتری ها به شرکت های مد و لباس و برند ها می باشد. موفقیت در این امر مستلزم ایجاد تعادل بین داشتن ظاهر زیبا طرح و کاربردی بودن آن است. 

یک بروشور مد با طراحی قدرتمند و تاثیر گذار نه تنها می تواند به مخاطبان اطلاعات و جزئیات محصولات را نشان داده بلکه قادر است تا یک هویت بصری مخصوص به آن برند را به بازدید کننده هایش معرفی کرده و آن برند را با نشان دادن ویژگی خاصی همچون ظرافت و زیبایی، کیفیت بالا و خاص بودن آن برند را ویژه نمایان سازد.

یکی از راه های موثر برای مطلع شدن دوستداران مد و لباس از مد روز و تغییرات جدیدی که در صنعت مد به وجود آمده است مطالعه بروشور های مد می باشد چرا که از این طریق قادر خواهند بود تا از طرح های جدید، رنگ های جدید و شو های مد جدید اجرا شده مطلع شوند.   

نکته ای که در طراحی بروشور باید همواره به آن دقت داشت این است که طرح تک تک بخش های بروشور می باید تا در حالی که زیبا و چشم گیر می باشد، اطلاعات و نوشته های درج شده در آن کاملا خوانا باشد. ایده پردازی برای یک بروشور مد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چرا که یک بروشور همچنان که پیرو ویژگی های قراردادی برند مورد نظر باید باشد لازم است تا خلاقانه و با توجه به موضوع و شرایط تولید آن بروشور مناسب و متمایز از سایر آثار خلق کردد. یک طرح خوب برای بروشور مد و لباس می تواند لوکس بودن، ظرافت در طراحی لباس و صاحب سبک بودن آن برند را به مخاطبان به طور اغراق شده ای نشان دهد که هرگز از ذهن آنها بیرون نرود و همچنین قادر است تا اطلاعات مربوط به آن لباس را با دقت و ظرافت هر چه تمام تر گرد آوری کرده و در بروشور قرار  دهد. نوع برش و تا، عکاسی، تصویر سازی و تایپوگرافی مواردی هستند که طرح بروشور را خلاق و موثر می سازد. 

در این بخش تعدادی از بروشور های خلاق و موفق در عرصه مد و لباس جمع آوری شده و برای شما به نمایش گذاشته می شود.

 بروشور های خلاق مد و لباس

 بروشور های خلاق مد و لباس

 بروشور های خلاق مد و لباس

در تصاویر بالا نوع برش و تا خوردگی تبدیل به نقطه قوت طرح شده است.

 بروشور های خلاق مد و لباس

 بروشور های خلاق مد و لباس

در تصاویر بالا عکاسی نقش مهمی در موفقیت بروشور ایفا می کند.

 بروشور های خلاق مد و لباس

 بروشور های خلاق مد و لباس

 بروشور های خلاق مد و لباس

تصویر سازی و ایده در نوع برش باعث جذابیت و زیبایی طرح های بالا گردیده است. 

در صورتی که شما هم برای برند خود نیازمند طراحی بروشور هستید، می توانید از خدمات طراحی بروشور تیم طراحی و تبلیغات لولسا استفاده کنید.