Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
تبلیغات مدرن مایع دستشویی با استفاده از هنر بدن

با ظهور تبلیغات مدرن، شاهد حظور هنر های مختلف در تبلیغات هستیم. از هنر هایی مانند تصویر سازی، تایپوگرافی، نقاشی و عکاسی گرفته تا هنرهای نو ظهورتری مانند هنر بدن (Body Art). در این مجموعه قصد داریم شما را با تبلیغات خلاقانه ی یک برند تولید کننده مایع دستشویی آشنا کنیم که با استفاده از هنر بدن (Body Art) توانسته است پوستر های قدرتمندی را تولید کنید. 

اگر چه هنر بدن شاید از سالیان بسیار دور در تاریخ بشر با رنگ آمیزی ها و خالکوبی های اقوام مختلف وجود داشته است، اما هنر بدن در دنیای مدرن زمان بسیار کوتاهی از ظهورش می گذرد. استفاده از این هنر مدرن به خوبی نشان می دهد، گرافیست و طراح این تبلیغات به خوبی با هنر آشنا می باشد. اصولا طراحانی که می توانند با استفاده از هنر دوران خود، و با آشنایی با هنر دوران طراحی خود را انجام دهند، بسیار موفق تر هستند و آثار آنها بسیار جذاب تر می شود. 

برای بررسی دقیق تر بهتر است ابتدا یکسری از این تبلیغات را مشاهده کنیم تا بتوانیم دقیق تر در مورد کیفیت و علت موفقیت این مجموعه تبلیغات بررسی داشته باشیم.

تبلیغات مدرن با استفاده از هنر بدن

 تبلیغات مدرن با استفاده از هنر بدن

 تبلیغات مدرن با استفاده از هنر بدن

 تبلیغات مدرن با استفاده از هنر بدن

 تبلیغات مدرن با استفاده از هنر بدن

کارگردان هنری: نیکولاس اشماچر، رونی ویلابوس

آژانس تبلیغاتی: Ogilvy

سفارش دهنده: برند Kimberly-Clark Professional

کشور: کاستاریکا

سال طراحی: 2010

در هنر بدن، بدن به جای بوم نقاشی قرار می گیرد و دیگر با یک نقاشی سنتی که باید بر روی بومی با ابعاد مشخص و یا به صورت فرسک بر بخشی از دیوار باشد روبرو نیستیم. اندام های بدن از کارکرد طبیعی خود خارج می شوند. پوست با رنگی که روی آن مینشیند، نقشی متفاوت را بازی خواهد کرد و انسان تغییر شکل پیدا می کند. با این توضیحات مختصر، به بررسی این آثار می پردازیم. طراح این پوستر ها، از ایده ای بسیار موفق کار را شروع می کند: باید آلودگی روی پوست را بهتر به مخاطب نشان داد. همین ایده، شروع کار طراحی می شود. نقاش، با نقش کردن تصاویری که شبیه به کاراکتر های کاملا انتزاعی هستند قصد دارد تا چهره ای خشن و ترسناک از آنچه روی پوست نشسته است نشان دهد. کاربرد رنگهای جذاب در کنار تصویر سازی، از دلایل دیگر موفقیت این مجموعه می باشند.

میکروب ها و باکتری های روی پوست را با استفاده از این نقاشی و حالت دست ها به وجود می آورد. با این شیوه، ایده پردازی به خوبی، به کار عملی خود بدل می شود و شاهد تبلیغات و پوستری کاملا مدرن و بسیار خلاق روبرو می شویم.

این نوع تبلیغات به خوبی نشان می دهند، تبلیغات امری نیست که تنها استفاده از ابزارهای کامپیوتری و نرم افزار های مختلف، بدل به کاری خلاق شوند. بلکه خلاقیت در جایی فرای این ابزارها (البته هیچ شکی نیست که وجود این ابزار های در دستان یک هنر مند قابل، نقشی انکار نکردنی دارد) می باشد. جایی که طراح، یک هنرمند خلاق است که هنر و جریان های هنری را به خوبی می شناسد و به خوبی از نقشی که این جریان های هنری بازی کرده اند و آثاری که بر روی مخاطبین خود گذاشته اند، استفاده می کنند.

اگر شما هم به دنبال تیمی خلاق می گردید که به خوبی با تبلیغات مدرن و سبک ها و روند های موجود در هنر آشنا باشند، تیم لولسا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. تنها کافی است برای آشنایی وارد بخش خدمات گرافیک سایت شوید. و برای سفارش نیز می توانید به بخش فروش سایت مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید، تمام ایده های معرفی شده در این مجموعه تبلیغات خلاق غیر قابل استفاده برای شما هستند. ما به این عقیده هستیم که یک ایده، زمانی موفق است که برای بار اول مورد استفاده قرار گرفته باشد. پس از ما ایده هایی را بخواهید که پیشتر مورد استفاده قرار نگرفته اند.