Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
تبلیغات خلاقانه با طراحی مینیمال و اثرگذار

تبلیغات خلاقانه آرزوی هر برندی است. اینکه بتوانیم تبلیغی را به مقابل چشم مخاطب بیاوریم که در او اثر بگذارد کار چندان آسانی نیست. بسیاری از ما در مقابل تبلیغات خلاقانه که می ایستیم و آنها را نظاره می کنیم، ممکن است اول بگوییم خیلی ساده است و به ذهن ما هم می رسید. اما آیا واقعا به همین سادگی است؟ به همین راحتی می توان تبلیغی خلاقانه به وجود آورد؟ قطع به یقین می توانم به شما بگویم که این کار یکی از سخت ترین کار های دنیا است. اصلا به ظاهر ساده آن نگاه نکنید. امروز این موضوع را با یک مجموعه از پوسترهای بسیار ساده و اثر برایتان خواهم گفت.

طراحی پوستر خلاقانه

خودتان را یک بار جای طراح بگذارید و فکر کنید قرار است شما پوستری تبلیغی را طراحی کنید. این مرحله ایده پردازی بسیار سخت تر از آنچه فکرش را می کردید خواهد بود. اما شاید شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که فکر می کنید به سرعت می توانید به ایده مورد نظر خودتان برسید. فرض را بر این می گذاریم که این موضوع صادق است و شما توانستید بسیار سریع ایده پردازی کنید.

اما دشواری کار شما از همین جا شروع می شود. وقتی که می خواهید ایده را بدل به طرح کنید. تنها کافی است خودتان دست به کار شوید. بخواهید آن ایده را پیاده سازی کنید. حتی اگر تخصص آنرا هم نداشته باشید از یک طراح بخواهید همان را برایتان با توجه به گفته های شما طراحی کند. احتمالا شما هم مانند بیشتری افراد با یک موضوع عجیب روبرو می شوید. طرحی که در مقابل شما قرار می گیرد حتی ذره ای نتوانسته است جذابیت و گیرایی که ابتدا فکرش را می کردید داشته باشد. دلیل این موضوع بسیار ساده است.
اغلب افرادی که تا کنون خودشان طراحی نکرده اند با این موضوع آشنایی ندارند که یک کار طراحی بسیار متفاوت است با چیزی که در ذهن شما است. آن ایده اولیه که در ذهن قرار گرفته است را شما تصور می کنید زیبا و خوب است. چرا که هنوز واقعا آنرا ندیده اید. اما به محض آنکه پیاده سازی شود متوجه خواهید شد که تفاوت بسیار آشکار تر از آن است که تصورش را هم می توانستید بکنید.

پوستر های خلاقانه با طراحی ساده

حال به این مجموعه پوستر هایی که در ادامه برایتان گذاشته ام نگاه کنید. این مجموعه بسیار ساده و مینیمال طراحی شده است. اما این سادگی اصلا به معنی کار آسان نیست. کافی است خودتان دست به کار شوید تا این موضوع را بهتر درک کنید. مراحلی که در بالا گفتم را تلاش کنید عملی کنید تا این موضوع را به خوبی درک کنید.

طراح پوستر: آخیم متزدورف

آژانس تبلیغاتی: ‌BBDO

کشور: آلمان

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

سفارش دهنده: West Lotto

تبلیغات خلاقانه با طراحی مینیمال و اثرگذار

تبلیغات خلاقانه با طراحی مینیمال و اثرگذار

تبلیغات خلاقانه با طراحی مینیمال و اثرگذار

خدمات طراحی پوستر

اگر می خواهید یک مجموعه پوستر های خلاقانه برای برندتان طراحی کنید، می توانید این خدمات را از ما بخواهید. تنها کافی است که به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.