Your browser does not support JavaScript!
طراحی لوگو
سفارش
هزینه
نمونه کار
لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

در این مقاله قصد آن داریم تا مجموعه ای از لوگو های موفق در زمینه استارتاپ ها در جهان را به شما معرفی نماییم. لوگو کسب و کار شما القا کننده تصویر برند شما خواهد بود. بنابراین، لوگو شما نه تنها نشان دهنده فعالیت امروز شما بلکه نمایانگر هر آنچه در آینده نیز به دست می آورید، خواهد بود. یک لوگو خوب باید به طور کامل مشخص نماید تا فناوری که شما به عنوان یک استارتاپ ارائه کننده ی آن هستید، چه کاربردی برای کاربران شما می تواند داشته باشد و چه دلیلی وجود دارد تا کاربران به وب سایت شما مراجعه کرده و دانلود یا خرید خود را در سایت شما انجام دهند. برای انتخاب لوگو خلاقانه مناسب باید توجه داشت تا در عین توجه به روند تغییرات جدید در برندسازی، دچار کلیشه نشده و با به کارگیری خلاقیت طرحی خاص برای لوگو خود برگزید. 

برای کسب موفقیت بیشتر در برندسازی به شما پیشنهاد می کنیم تا لوگوهای مربوط به برند های موفق جهان را مشاهده کرده و دلایل موفقیت آنها را بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید که برای جلب رضایت مشتریان و افزایش تعداد کاربران به استارتاپ خود نیازمند ساخت لوگو خلاق و قدرتمندی هستید که برند شما را در ذهن مخاطبان ماندگار سازد. 

 لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

۱- لوگوی خلاقانه استارتاپ Toymail

این استارت آپ به فروش نوعی اسباب بازی اختصاص دارد، که کودک قادر است تا با فشار دادن دکمه ای درون آن، به پدر، مادر و یا سایر اعضای خانواده خود پیام ارسال نماید. لوگو بسیار جذاب و خلاقانه ای که این استارتاپ برای خود برگزیده است، یک شکل هندسی خاص در کنار نوشته ای با طرح حروف مدرن می باشد. رنگ صورتی این لوگو با توجه به نوع کالا که اسباب بازی می باشد، به درستی انتخاب شده است. 

 لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

۲- لوگوی خلاقانه استارتاپ Edn

ادن نام یک استارتاپ موفق در زمینه فروش بذر های گیاهان مختلف است. لوگو این استارتاپ در عین سادگی، به طور خلاقانه ای توانسته است تا با افزودن یک خط بالای حرف e شخصیت پیدا کند. رنگ سبز فیروزه ای این لوگو حس شادابی و طراوت را به مخاطب القا می نماید.

 لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

۳- لوگوی خلاقانه استارتاپ RinseKit

این استارتاپ به فروش حمام های قابل حمل اختصاص یافته است. این لوگو بسیار جسور و پویا ظاهر شده است و به شیوه ای خلاقانه با به کار بردن خطی غیر صاف در زیر نوشته، قدرت برند را به ذهن مخاطب متبادر می کند. 

 لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

۴- لوگوی خلاقانه استارتاپ Biem

در این استارتاپ محصول جالبی برای آشپزی به فروش می رسد، که کره ی جامد را به سرعت تبدیل به اسپری کره می کند. خلاقیت به کار گرفته شده در طراحی این لوگو در فرم دادن به حرف i به گونه ای است که به شکل یک بطری اسپری که درحال خروج گاز از آن می باشد. این امر سبب شده است تا لوگو این استارتاپ در عین سادگی جذاب به نظر برسد. یکی از ویژگی های مثبت این لوگو این است که اندازه ی تمامی خطوط به درستی انتخاب گردیده شده اند.

 لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

۵- لوگوی خلاقانه استارتاپ Chirps

فعالیت این استارتاپ به فروش چیپس های ساخته شده از حشرات می باشد. لوگو خلاقانه و چشمگیر این شرکت در تصویر زیر نشان داده شده است. در این لوگو طراح با جسارت و ذکاوت خود موفق شده است تا با تلفیق شکل حشره و یکی از حروف نام برند طرحی زیبا را خلق نماید، که در خاطر بینندگان اثر باقی بماند.

 لوگو های خلاقانه استارتاپ ها

در صورتی که شما هم نیاز به طراحی لوگو دارید می توانید از خدمات لولسا استفاده کنید. تنها کافی است به بخش طراحی لوگو مراجعه کنید. سفارش خدمات در لولسا به صورت آنلاین است.