Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
تبلیغات مینیمال و خلاقانه آژانس کاریابی

طراحی مینیمال بر خلاف سادگی که در ابتدا ممکن است در نظر مخاطب داشته باشد، اما بسیار کار پیچیده است. در طراحی گرافیک وقتی قرار است یک گرافیست اثری مینیمال خلق کند، باید بتواند با استفاده از کمترین المان بصری، با مخاطب ارتباط برقرار کند. مخاطب باید بتواند تمام حرفی که در پس این تبلیغ است را با همان المان بسیار ساده سازی شده و خلاصه درک کند. می توان طراحی پوستر مینیمال را به سهل ممتنع تشبیه کرد، چیزی که بسیار ساده در نظر می آید، اما در عمل هر کسی قادر به انجام آن نیست. در این بخش، قصد دارم تا با معرفی یک مجموعه از پوستر های مدرن و بسیار جذاب که در سبک مینیمال طراحی شده اند، قدرت این نوع پوستر برای جذب مخاطب را به شما نشان دهم.

پوسترهای خلاقانه در سبک مینیمال

پوستر های خلاقانه در سبک مینیمال

پوستر های خلاقانه در سبک مینیمال

پوستر های خلاقانه در سبک مینیمال

پوستر های خلاقانه در سبک مینیمال

مدیر هنری: Ifeanyi Arthur Mazi

آژانس تبلیغاتی: Miami Ad School

سفارش دهنده: Monster

کشور: آلمان

سال طراحی: 2015 میلادی

همان طور که مشاهده کردید، طراح با استفاده از مدول های تصویری، و چینش آنها به مانند یک ابزار کار، به خوبی توانسته است هدف خود را اجرایی نماید. پوستر ها مربوط به یک آژانس کاریابی می باشند. طراح با استفاده از طراحی مینیمال خود، شهری را با مدول های تصویری به صورت یک ابزار کار در آورده است. با نگاهی از بالا به سوی شهر که نشان می دهد شهر به چه کارهایی نیاز دارد، طراح قصد دارد با استفاده از این کار به مخاطب نشان دهد اگر نمی تواند از دید پایین و در درون شهر کارهای مورد نیاز را مشاهده کند، وقتی از بالا به شهر نگاه شود قابل مشاهده هستند. این دید از بالا را کسی می تواند داشته باشد که به تمام شهر و بازار کار آن تسلط دارد.

اما از دیگر جهات اگر به بررسی این مجموعه بپردازیم، مشاهده خواهیم کرد رنگ بندی کار بسیار ساده است، پوستر ها تماما از یک قالب مشخص و همسان استفاده می کنند و حتی مدول های تصویری نیز در تمام پوستر ها یکسان است. اما خلاقیت هنرمند طراح در این است که با همین موارد محدود، توانسته است پوستری بسیار گویا، زیبا و جذاب طراحی کند.