Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای خلاقانه سری چهارم

یک تصویر بارها بیش از یک متن با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند. تصاویر می توانند ذهن مخاطب را به خوبی درگیر کنند. اما در میان تصاویر، برخی بسیار بیشتر می توانند با مخاطب خودشان ارتباط برقرار کنند و او را جذب خودشان کنند. طراحی پوستر به عنوان شاخه ای از هنر گرافیک می تواند تبلیغات را در این امر یاری کند. اما باید در نظر داشت هر پوستری نمی تواند مخاطبین زیادی به خود اختصاص دهد، مخصوصا آنکه در عصر ما روزانه هزاران پوستر جدید طراحی می شوند و مخاطبین ما پوسترهای بسیار زیادی را دیده اند. چیزی که می تواند یک پوستر را از سایر پوستر ها متمایز کند، جدا از موضوع پوستر، ایده پردازی و خلاقیتی است که گرافیست در آن اثر بکار برده.

برندهای بزرگ از گرافیست های خلاق و توانمند استفاده می کنند. اما متاسفانه هنوز در میان بسیاری از پوستر هایی که در ایران طراحی می شوند، شاهد کارهایی ضعیف و یا بسیار تکراری هستیم. دلیل این موضوع هم ناتوانی گرافیست یا موارد این چنینی نیست؛ بلکه دلیل اصلی ترس از پیشرو بودن در تبلیغات است. هنوز بسیاری از مدیران برندها آنقدر محتاط هستند که هیچ گاه ریسک پیشرو شدن در تبلیغات را نمی پذیرند. در مجموعه حاضر، تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خلاقیت طراح و ایده پردازی او به خوبی مخاطب را به خود جذب می کند. این پوستر ها به شما نشان خواهند داد، برندینگ هیچ منافاتی با خلاقیت ندارد!

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

تمامی پوستر ها از ابزارهایی مشابه استفاده می کنند: رنگ، عکس، تصویر سازی و ... . پس تفاوت در نوع ابزار نیست، بلکه در خلاقیت در استفاده از ابزار است.

هر برند اگر همواره به روز نشود روزی عمرش به پایان خواهد رسید و دیگر نامی از آن باقی نخواهد ماند. برندهایی موفق هستند که می توانند همیشه خودشان را با روزگار وفق دهند و برای آینده برنامه ریزی کنند. پس ترس را کنار بگذارید و از جهان تبلیغات عقب نمانید.