Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای خلاقانه با موضوع آموزش تکنولوژی

تکنولوژی هر روزه در حال پیشرفت و به روز رسانی می باشد. اگر اخبار دنیای تکنولوژی را یکروز دنبال نکنید، از خبر های زیادی عقب خواهید ماند. به روز ماندن و آشنایی با تکنولوژی موضوعی است که برای این بخش از تبلیغات خلاقانه برای شما در نظر گرفته ایم. پوستر های این محموعه مربوط به یک دانشگاه تکنولوژی در کشور برزیل می باشند که طراح توانسته است پوسترهایی بسیار زیبا و به یادماندنی را برای آن طراحی کند. ایده به کار رفته در این مجموعه عقب ماندن افراد از تکنولوژی بوده است.

ایده پردازی خلاقانه در طراحی پوستر

ایده پردازی یکی از اصلی ترین بخش ها در طراحی پوستر می باشد. با یک ایده پردازی قدرتمند می توانید تبلیغاتی را خلق کنید که بهترین ثمره را برای شما داشته باشد. در مجموعه حاضر، پوستر ساز با استفاده از یک ایده پردازی بسیار خاص توانسته است مخاطبین را به وجد آورد.

شعار در طراحی پوستر

استفاده از شعار در تبلیغات یکی از مسائلی است که نباید به سادگی از آن گذشت. متاسفانه بسیاری از افراد اهمیت شعار در تبلیغات را به خوبی درک نکرده اند شعار هایی برای تبلیغات خود استفاده می کنند که برایشان ثمره ای نخواهد داشت. یک شعار بد می تواند برای برند شما مشکلات فراوانی به وجود آورد. در مقابل استفاده از یک شعار خوب می تواند برند شما را قدرتمند ساخته و مخاطبینتان را بیشتر کند. در این مجموعه، با استفاده از شعار:

تکنولوژی هر روز در حال گسترش است، شما چطور؟

و استفاده از عناصر تکمیلی تصویری یک تبلیغ بسیار موفق به وجود آمده است. اگر همین شعار را از پوسترها حذف کنید، و دوباره به آنها نگاهی بیاندازید قطعا متوجه تفاوت شگرفی خواهید شد. پس به درستی شعار تبلیغاتی خودتان را انتخاب کنید.

پوستر خلاقانه دانشگاه تکنولوژی

پوسترهای خلاقانه با موضوع آموزش تکنولوژی

پوسترهای خلاقانه با موضوع آموزش تکنولوژی

پوسترهای خلاقانه با موضوع آموزش تکنولوژی

طراح پوستر: دیگو کورولو

آژانس تبلیغاتی: Martpet

سفارش دهنده: دانشگاه Unibratec

کشور: برزیل

سال طراحی: ۲۰۱۳ میلادی

خدمات طراحی پوستر لولسا

اگر شما هم قصد طراحی یک مجموعه جدید پوستر خلاقانه را برای خود دارید، تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت ما مراجعه و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.