Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر برند بوش BOSCH

برند بوش یکی از آن برندهای قدیمی است که تقریبا همه ما با محصولاتش بارها و بارها رو به رو شده ایم. محصولات متنوع در کنار کیفیت بالا باعث شده است این برند طرفداران زیادی داشته باشد. اما تنها این محصولات نیستند که باعث بزرگ شدن برند بوش شده اند. بلکه تبلیغات این برند نیز بسیار خلاقانه و حساب شده است. در این بخش از تبلیغات خلاق، پوسترهای تبلیغاتی که برای یک محصول خانگی توسط این برند طراحی شده است را مشاهده خواهید کرد.

پوستر برند بوش BOSCH

این مجموعه از پوستر های برند بوش شامل سه تصویر می باشد. تصاویری با تم جیغ. خرد کن غذایی که میده و سبزیجات را بریده است و آنها را وادار به فریاد کرده است. این تصاویر بسیار جذاب و دیدنی هستند. هر نوع مخاطبی با هر سطح سواد و فرهنگی را می تواند جذب کند. پوسترهای تبلیغاتی عمومی و همه پسند بودن این مجموه باعث موفقیت آن شده است. یک مجموعه موفق و جذاب تبلیفاتی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

طراحان پوستر: میشل رودر و آنکه لیب

آژانس تبلیغاتی: DDB

سفارش دهنده: BOSCH

کشور: آلمان

سال طراحی: 2010 میلادی

پوستر برند بوش BOSCH

پوستر برند بوش BOSCH

پوستر برند بوش BOSCH

برند بوش به مانند بسیاری دیگر از برندهای بزرگ جهان، همانطور که مشاهده می کنید از یک آژانس تبلیغاتی و دو طراح برای این مجموعه استفاده کرده است. برون سپاری موارد تبلیغاتی شاید در میان برندهای بزرگ ایرانی چندان جایگاهی نداشته باشد. اما این مجموعه و موارد مشابه دیگری نشان دهنده علت برون سپاری تبلیغات برندهای بزرگ جهانی برای فعالیت های تبلیغاتی را نشان می دهد.

اگر شما هم سالها در یک مجموعه به فعالیت بپردازید، ممکن است پس از گذشت زمان خلاقیتتان کم شود. اما این تنهای دلیل موضوع برون سپاری طراحی پوستر نیست. مهمترین نکته رفتن به سمت ایده های مختلف و ناب است. برند بوش خود می تواند طراحان و گرافیست های بسیاری را استخدام کند. اما مدیران این برند تمایل به برون سپاری آن دارند. دلیل بسیار ساده است: همانطور که برند بوش یک برند تخصصی است و انتظار دارد مشتریان به این موضوع پی ببرند، طراحی را که یک موضوع تخصصی هست بر عهده متخصص آن می گذارد.

شاید این موضوع کمتر در کشور ما مورد توجه قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده است تا پیشرفت برندهای ایرانی در سطح جهان بسیار محدود باشد.

طراحی پوستر خلاقانه

طراحی پوستر برند خود را می توانید به ما بسئارید. ما با استفاده از طراحان خلاق خود، تمام آن چیزی هستیم که برای تبلیغات به آن نیاز دارید. می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر از این خدمات استفاده کنید.