Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر تبلیغاتی پوشاک خلاقانه

پوسترهای تبلیغاتی نقش بسیار پر رنگی در خرید محصولات بازی می کنند. یک پوستر تبلیغاتی خلاقانه می تواند مخاطبین را تهییج و جذب کند و این همان چیزی است که برندها به آن نیاز دارند. در همین راستا در این مجموعه قصد دارم شما را با مجموعه از پوستر های تبلیغاتی صنعت پوشاک آشنا کنم که توانسته اند مخاطبین بسیاری به دست آورند.

پوستر تبلیغاتی خلاقانه پوشاک

پوشاک یکی از صنایعی است که همواره مشتریان زیادی دارد. هیچ روزی نیست که مردم نیاز به پوشاک را از دست بدهند. به دلیل این نیاز همیشگی، صنعت پوشاک یکی از پویاترین صنایع در جهان می باشد. با توجه به حظور برند های بسیار زیاد در این صنعت، بازار رقابت گرمی در این صنعت وجود دارد. اما متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان پوشاک ایرانی به علل مختلف از خرید پوشاک ایرانی اجتناب می کنند و تمایل به خرید محصولات خارجی دارند. باید در نظر داشت صنعت پوشاک در ایران سالیان درازی است که فعالیت می کند و تولید کنندگان ایرانی توانایی بسیار زیادی را دارند. شاید یکی از بخش های مهمی که می تواند صنعت پوشاک را نجات دهد و منجر به رونق کار تولید کنندگان ایرانی باشد موضوع تبلیغات آنها است. 

در این مجموعه پوستر هایی از یک برند آلمانی تولید کننده پوشاک را جمع آوری کرده ام. هدف از جمع آوری این مجموعه جهت آشنایی تولید کنندگان ایرانی با تبلیغات خلاقانه جهانی می باشد.

پوسترهای تبلیغاتی پوشاک

کارگردان هنری: جاناتان اسون املونگ

آژانس تبلیغاتی: فیوچر برند

برند: yalook.com

کشور: آلمان

سال طراحی: ۲۰۱۰ میلادی

پوستر تبلیغاتی پوشاک

پوستر تبلیغاتی پوشاک

پوستر تبلیغاتی پوشاک

پوستر تبلیغاتی پوشاک

پوستر تبلیغاتی پوشاک

پوستر تبلیغاتی پوشاک