Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های جذاب و دیدنی یک هتل در مکزیک

پوستر های جذاب و دیدنی بسیاری توسط طراحان هر روز به دنیای تبلیغات وارد می شوند. این پوستر ها همیشه مخاطبین بسیاری را به خودشان جذب می کنند. در این بخش از تبلیغات خلاق، مجموعه پوستر های یک هتل در کشور مکزیک را برای شما جمع آوری کرده ایم. این مجموعه با استفاده از شعار تبلیغاتی هوشمندانه خود، نظر هر بازدید کننده ای را جلب می کند.

پوستر جذاب و دیدنی

شاید شما هم بارها این جمله را شنیده اید که برخی چیزها هزاران صفحه حرف با خود دارند، هزاران داستان و ماجرا در آنها نهفته است، خاطرات زیادی را با برخی اشیا داشته اید. به صورت خلاصه: داستان های زیادی در هر گوشه وجود دارد. این موضوع شعار تبلیغاتی این مجموعه پوستر ها است. شعار تبلیغاتی در طراحی پوستر جایگاه ویژه ای را دارا می باشد. با یک شعار و یا نوشته متناسب با تصویر، می توان مخاطب را چندین برابر جذب کرد. برخی جملات می توانند باعث شوند تا مخاطب برای بار دوم به پوستر شما نگاه بیاندازد و بخواهد یکبار دیگر و با دیدی جدید به آن نگاه کند.

یک طراح هوشمند توانسته است از همین موضوع استفاده کند و مجموعه زیر را خلق کند. بیش تر از این منتظرتان نمی گذارم و فکر می کنم بهتر آن است که پوستر ها را با هم مشاهده کنی. این مجموعه خودش حرف های زیادی را با تصویر برای شما خواهد گفت.

پوسترهای خلاقانه هتل

پوستر های جذاب و دیدنی یک هتل در مکزیک

پوستر های جذاب و دیدنی یک هتل در مکزیک

پوستر های جذاب و دیدنی یک هتل در مکزیک

طراح پوستر: کندی کرودل

آژانس تبلیغاتی: one point size

سفارش دهنده: هتل کامینو ریل اوکزاکا

کشور: مکزیک

سال طراحی: ۲۰۱۱ میلادی

احتمالا شما هم از ایده پردازی ساده ولی جذاب این مجموعه به وجد آمده اید. اگر طراح هستید، مایلید این ایده را خودتان دوباره بپرورانید و اگر نیاز به طراحی پوستر دارید، احتمالا در ذهنتان خواهد ماند تا طراحی بتواند چنین مجموعه از را برای شما خلق کند. این نوع احساس ها نشان از قدرتمندی طراح و خلاقیت او دارد.

طراحی پوستر تیم طراحی و تبلیغات لولسا

ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا، در بخش خدمات گرافیک خودمان، بخش طراحی پوستر را گنجانیده ایم و به آن توجه ویژه ای داریم. اگر نیازمند پوستر جدیدی برای خودتان هستید، تنها کافی است تا سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.