Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خطوط هوایی با تم یخ

طراحی پوستر بی کیفیت ممنوع! این جمله را همیشه در ذهنتان به خاطر بسپارید. تبلیغات می تواند به فروش و بازاریابی یک کسب و کار رونق فراوانی دهد، اما نه هر نوع تبلیغاتی. بسیاری از برند ها برای انتخاب طراح مناسب خود مدتهای زیادی را صرف می کنند تا فردی مناسب را برای این کار پیدا کنند. هر فردی که با یک نرم افزار گرافیکی آشنایی داشته باشد، یک طراح نیست و هر طراحی قدرتمند و خلاق نیست. جایی که می تواند به رونق کسب و کارتان برسد را نباید با دادن به دست افرادی که توانایی آن را ندارند از دست بدهید. در این بخش از تبلیغات خلاق،‌ برای شما یک مجموعه پوستر با تم یخ را به نمایش گذاشته ایم. این مجموعه که برای یک خط هوایی در کشور انگلستان طراحی شده است، نمونه ای از تبلیغات موفق و خلاقانه می باشد. 

طراحی پوستر خلاقانه

طراحی پوستر های تبلیغاتی بدل به مشکل بسیاری از برند ها شده است. وجود طراحان مختلف، آژانس های تبلیغاتی رنگ و وارنگ این انتخاب را بسیار سخت و دشوار می کند. فرض کنید می خواهید یک محموعه پوستر جدید را برای برندتان طراحی کنید. تنها کافی است در گوگل سرچ کنید. با انبوهی از افراد و شرکت ها رو به رو می شوید که همه آنها مدعی هستند می توانند برای شما بهترین باشند. قیمت های مختلفی را هم برای طراحی پوستر در این میان مشاهده خواهید کرد که این موضوع کار شما را بسیار دشوار تر می کند. اما آیا تمامی این افراد و شرکت ها برای شما مناسب هستند؟

فرض را بر این می گذاریم که در نتایج جستجو تنها افرادی که واقعا توانایی و خلاقیت بالا دارند برای شما به نمایش در آمده است. اما باز مساله ای مهم تر وجود دارد و آنهم اینکه آیا فضای ذهن آن طراح با فضای ذهنی شما نزدیکی دارد؟ آیا او برای چیزی که ما نیاز دارید مناسب است؟ قطعا فضاهای مختلفی در ذهن طراحان مختلف وجود دارد که هر کدام ممکن است مناسب با یکسری از کارها باشند و برای برخی دیگر چندان مفید و مناسب نباشند. اگر در انتخاب طراح خودتان با مشکل مواجه شده اید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید. در این مقاله برای شما توضیح داده ایم که با توجه به نیازتان چگونه می توانید طراح گرافیست خود را انتخاب کنید:

چگونه از گرافیست پوستری خلاقانه و موفق تحویل بگیریم

مجموعه پوسترهای خطوط هوایی

این مجموعه پوستر ها را به عنوان یک نمونه از تبلیغات موفق مشاهده بفرمایید. طراح با استفاده از المان های مشخص و بدل کردن آنها به یخ این حس را به مخاطب انتقال می دهد که در برابر یک مجسمه یخی قرار گرفته است.  مجسمه یخی که در حال آب شدن است در کنار شعار تبلیغاتی به خوبی بیان کننده هدف طراح از این مجموعه پوسترهای زیبا می باشد.

پوستر های خطوط هوایی با تم یخ

پوستر های خطوط هوایی با تم یخ

پوستر های خطوط هوایی با تم یخ

پوستر های خطوط هوایی با تم یخ

طراح: هامیش پینل

آژانس تبلیغاتی: BBH

سفارش دهنده: خطوط هوایی بریتانیا

کشور: ‌انگلستان

سال طراحی: ۲۰۱۱ میلادی

طراحی پوستر به سبک لولسا

اگر شما هم نیاز به طراحی یک محموعه پوستر جدید دارید و به دنبال طراح برای کار خودتان می گردید، با ما تماس بگیرید. برای این موضوع به بخش طراحی پوستر سایت لولسا مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.