Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه نوشیدنی

پوستر ها یکی از بهترین راه های شناخته شدن برند ها نزد مردم می باشند. پوستر ها این قدرت را دارند تا در کمترین زمان ممکن تصویری ماندگار از برند شما در ذهن مخاطبینتان ایجاد نمایند. طراحی پوستر با ایجاد ارتباط بصری موثر می تواند در بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی شما نقش به سزایی را ایفا کند.

پوستر های خلاقانه علاوه بر استفاده از زیبایی بصری و بهره جستن از تاثیر روانی رنگ ها و اشکال در القا حس به خصوصی در مخاطب از روش های هوشمندانه دیگری نیز کمک می گیرند. در یک پوستر خلاقانه هنرمند تمامی سعی خود را می کند تا طرح ذهن مخاطب را برای لحظاتی مشغول کرده تا پس از مواجه شدن با ایده جدید و دیدگاه خلاقانه اثر شگفت زده شود. در این مقاله به شما پوستر های خلاقانه  نوشیدنی نشان داده خواهد شد که با مشاهده این پوستر ها به ارزش این راه تبلیغاتی بیش از پیش پی خواهید برد.

طراحی پوستر برای محصولات نوشیدنی

طراحی پوستر برای محصولات غذایی و نوشیدنی ها امکان به کارگیری خلاقیت بیشتری را برای طراح ایجاد می نماید. کافی است ایده به گونه ای انتخاب شود تا اشتها مخاطب را برانگیخته و یا به او القا نماید که با مصرف آن محصول قدمی مثبت در جهت حفظ سلامتی خود برداشته است. در طراحی پوستر های خلاقانه  نوشیدنی که این کمپانی برای محصولات خود در نظر گرفته است، طراح به طور هوشمندانه و خلاقانه ای به اثرات مثبت این نوشیدنی بر روی سلامت و حفظ زیبایی پوست توجه نموده است. همانطور که در این پوستر های خلاقانه مشاهده می کنید، زیبایی طبیعی گل ها در قالب اعضای حیاتی بدن همچون شش ها، قلب و مغز نمود بیشتری پیدا کرده است. ایده پردازی طراحی پوستر این مجموعه با شعار تبلیغاتی این کمپانی که "در درون خود احساس زیبایی کنید می باشد"، همخوانی بسیار زیادی دارد.

طراحی پوستر
طراحی پوستر
طراحی پوستر

طراح پوستر: جن ترانبارگر

آژانس تبلیغاتی: David&Goliath:

سفارش دهنده:  Zico

کشور: ایالت متحده آمریکا

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

طراحی پوستر های شما

اگر برای تبلیغات موثرتر محصول نوشیدنی خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.