Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای زیبای آژانس مسافرتی در هند

پوسترهای تبلیغاتی زیادی هر روزه در سراسر جهان طراحی و اجرا می شوند. بسیاری از این پوستر ها ما را به خود جذب می کنند و موفقیت بسیاری را برای صاحبان آنها به دست می آورند. در این بخش از مجموعه تبلیغات خلاق تعدادی از پوستر های زیبای یک آژانس مسافرتی در کشور هند را برای شما به نمایش گذاشته ایم. این مجموعه زیبا، بسیار متفاوت با سایر پوستر هایی که در مورد آژانس های مسافرتی که در کشور هندوستان فعالیت می کنند، طراحی شده اند. این تفاوت جذاب هر مخاطبی را به وجد می آورد.

پوستر خلاقانه آژانس مسافرتی

خلاقیت در این مجموعه کلیدی ترین موضوع است. اگر یک طراح و گرافیست باشید، به خوبی پس از مشاهده این مجموعه درخواهید یافت که شاید شما هم می توانستید پوستری این چنینی طراحی کنید. استفاده از افکت های فوتوشاپ این امکان را به سادگی در دستان طراح قرار می دهد. اما چرا شما به فکر این ایده نیافتاده بودید؟
خلاقیت هیچ انتهایی ندارد، این جمله ای است که هر چند کلیشه هم باشد باز ذره ای از درستی آن کم نمی شود. طراحان هر روزه با موضوعات مختلف دست به طراحی می زنند و در بین این طرح ها، موارد زیادی وجود دارند که بسیار خلاقانه می باشند. خلاقیت همواره می تواند به خوبی با مخاطب ارتباط بر قرار کند. در این مجموعه طراح با آشنایی زدایی از مجسمه های معمول و تغییر آنها به مجسمه هایی متفاوت توانسته است طرحی بسیار جذاب را مقابل دیدگان ما قرار دهد.

اگر یک متخصص در زمینه گرافیک هم نباشید، باز حتما به جذابیت این مجموعه اقرار خواهید کرد. طرحی که پس از گذشت چندین سال از طراحی آن، باز هم می تواند به خوبی تاثیر گذار باشد نشان از قدرت طراح دارد.

پوسترهای زیبای آژانس مسافرتی در هند

پوسترهای زیبای آژانس مسافرتی در هند

پوسترهای زیبای آژانس مسافرتی در هند

پوسترهای زیبای آژانس مسافرتی در هند

طراح پوستر: صبحیت ماتور

آژانس تبلیغاتی: Cheil

سفارش دهنده: Citius Travel Solutions

کشور: هندوستان

سال طراحی: ۲۰۱۱ میلادی

طراحی پوستر زیبا و خلاقانه

اگر نیاز به طراحی یک مجموعه جدید پوستر برای برند خودتان هستید، بهترین جا آمده اید. تیم طراحی و تبلیغات لولسا با طراحان زبده و توانای خود این خدمات را برای شما به ارمغان می آورد. تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه کنید تا به مقصود خود برسید.