Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر مدرن و خلاق آژانس مسافرتی

طراحی پوستر در شاخه هایی که برند های زیادی در آن به رقابت می پردازند، بسیار اهمیت دارد. یک پوستر خوب و قدرتمند می تواند منجر به پیروزی برند شده و یک پوستر ضعیف می تواند باعث شکست برند شود. آژانس های مسافرتی هم همین شرایط را دارند. رقبای کاری بسیار زیاد، خدمات مختلفی که هر روز یکی از برند ها ارائه می کنند و حتی شرکت های جدیدی که هر روز به رقبای جدید بدل می شوند، همه نشان دهنده کسب و کاری بسیار دشوار است.

اما در این میان برخی شرکت ها بسیار موفق تر عمل می کنند و مسافرین بیشتر به آنها اعتماد می کنند. بخشی از این موضوع مربوط به کیفیت ارائه خدمات است. شرکتی که خدمات بهتری ارائه کند، با استقبال بیشتری روبرو می شود. اما همین موضوع هم بستگی بسیار زیادی به تبلیغات آن شرکت دارد. یک آژانس مسافربری که خدمات بسیار با کیفیتی به مسافرین خود ارائه می کند، ابتدا باید این خدمات را به شیوه ای به مسافرین معرفی کند، تا آنها از این خدمات مطلع شوند. و تبلیغات راهی است که این معرفی صورت می پذیرد.

در این مجموعه تبلیغات مدرن و خلاق یک  آژانس مسافرتی را به شما معرفی خواهیم کرد، که در تبلیغات خود بسیار موفق می باشد. مجموعه پوستر هایی که هر فردی را جذی می کنند.

نمونه پوسترهای مدرن و خلاق

نمونه پوسترهای خلاق و مدرن

نمونه پوسترهای خلاق و مدرن

نمونه پوسترهای خلاق و مدرن

مدیر هنری:  Anshumani Khanna

آژانس تبلیغاتی: McCann

سفارش دهنده: آژانس مسافرتی Yatra

کشور: هنر

سال تولید: 2014 میلادی

احتمالا شما هم پس از مشاهده این مجموعه، وسوسه شده اید به سفر بروید و شاید حتی اگر مقدور باشد از خدمات همین آژانس مسافرتی استفاده کنید. تصویر سازی، رنگ بندی و طراحی ماکت و کاراکتر از دلایل موفقیت این مجموعه می باشند. در گذشته و در پوستر های سنتی تر و قدیمی – و در بسیاری موارد عدم دسترسی به عکاسی – هیچ گاه شاهد این نوع پوستر ها نبودیم. این پوستر ها را می توان در دسته پوستر های مدرن به شمار آورد، که با اقبال بسیار بلندی روبرو هستند. استفاده از ماکت و کاراکتر هایی که مانند اسباب بازی طراحی شده اند، با ایجاد یک حس نوستالژیک، مخاطبی را به سمت خود می کشد. هنوز بسیاری از طراحان و آژانس های تبلیغاتی، از امکانی که یک ماکت می تواند در کارهای تبلیغاتی به آنها دهد، به درستی اطلاع ندارند.

ماکت پیش روی مخاطب جهانی را می سازد که برای او واضح است که با جهان بیرونی که هر روز با آن روبرو است متفاوت است. این جهان کوچک مخاطب را به وجود می آورد. احساس آنکه این جهان را می توان به سادگی تغییر داد، یاد آوری خاطرات کودکی و اسباب بازی های آن، هر فردی را به وجد می آورد.

از دیگر نکات مثبت این مجموعه رنگ بندی آن است. رنگ در طراحی پوستر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رنگ ها به تنهایی و در ترکیب با رنگ های مختلف هر کدام یک معنی و احساس خاصی را به مخاطبین خود منتقل می کنند. رنگی که به تنهایی می تواند یک حس و یا یک معنی داشته باشد، وقتی در ترکیب با رنگ های دیگر قرار می گیرد، معنی متفاوتی به خود گرفته و در یک مجموعه در می آید. این اتفاق را به بهترین شیوه می توان در نظریه روانشناسی گشتالت مورد بررسی قرار داد. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با روانشناسی گشتالت می توانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

اصول مکتب روانشناسی گشتالت در طراحی گرافیک

اما نکته دیگر در این مجموعه سه تایی تصویر سازی این پوستر هاست. تصویر سازی ای که شاید بخش کوچکی از تصویر را به خود اختصاص داده است، اما نقشی اساسی و پر رنگ را در طرح بازی می کند. تنها کافی است تصویر سازی از این پوستر ها حذف شود تا با تفاوتی شگرف روبرو شوید.

اما با تمامی این تفاسیر، باید یک پوستر را یک کلیت در نظر گرفت. اجزای یک پوستر، همیشه در کنار هم و در یک مجموعه هستند که می توانند معنایی مشخص داشته باشند. شاید هر جز یک پوستر بسیار جذاب باشد، اما زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، نتواند به خوبی نقش آفرینی کنند. رعایت نکات قاب بندی و ترکیب بندی اجزای پوستر می تواند یکی از رموز موفقیت آن باشد.

اما موضوع مهم دیگری هم که در این سری از پوستر ها قابل مشاهده است ایده پردازی است. ایده پردازی که در لابه لای متن بالا هم سویه هایی از خود را نمایش گذاشته است. استفاده از رنگ ها را در نظر بگیرید، استفاده از ماکت و کاراکتر های اسباب بازی مانند را به یاد بیاورید، این اجزا به خودی خود به این شکل کلی و نهایی در نیامده اند. در ابتدا چیزی وجود نداشته است جز طراحی که باید شروع به تولید کار جدیدی می کرد. اما ایده پردازی موفق او و استفاده از امکانات مختلف و قرار دادن آنها به درستی در کنار هم، منجر به رسیدن به این طرح های نهایی شده است. به طور خلاصه، ایده پردازی را دست کم نگیرید. بدون ایده پردازی موفق، هیچ گاه نمی توانید تبلیغاتی خلاق داشته باشید.

حال اگر شما هم برای آژانس مسافرتی و یا برند خود نیازمند طراحی پوستر جدید هستید، تیم طراحی و تبلیغات لولسا با استفاده از متخصصین و هنرمندان خود، می تواند بهترین گزینه باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات طراحی پوستر لولسا، کافی است به صفحه طراحی پوستر مراجعه نمایید. برای ثبت سفارش تنها کافی است تا فرم درخواست را به صورت آنلاین تکمیل کنید.