Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه دستکش ایمنی

پوسترهای خلاقانه یکی از محبوب ترین راه های تبلیغاتی به شمار می آیند که بسیاری از برند ها برای جذب مخاطبان به سمت خود از آنها بهره می برند. استفاده از پوستر های خلاقانه تبلیغاتی از دهه ی ۱۸۷۰ میلادی آغاز شد. این پوستر ها اغلب سیاه سفید و مبتنی بر متن بوده اند. با ظهور لیتوگرافی هنرمندان پوستر های رنگارنگ و چشمگیری را خلق نمودند. امروزه استفاده از پوستر های خلاقانه در بین کسب و کارها همه گیر شده است.

از آنجا که مشاهده آثار خلاقانه موفق می تواند بسیار الهام بخش باشد و در ایده پردازی خلاقانه ما را یاری نماید در این مقاله، مجموعه پوستر های خلاقانه دستکش ایمنی که برای شرکت یلینگ طراحی شده اند، به شما نشان داده خواهد شد.

طراحی پوستر خلاقانه با نقاشی بر روی بدن

طراحی پوستر خلاقانه برای برخی از محصولات شاید کمی دشوار به نظر برسد. یکی از این محصولات دستکش ایمنی می باشد. در این واقع می توان برای خلق طرحی هوشمندانه و جذاب از هنر های دیگر در ساخت پوستر استفاده کرد. یکی از هنر هایی که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است، هنر نقاشی بر روی بدن است. در این مجموعه پوسترها که برای تبلیغ دستکش ایمنی طراحی شده اند، طراح با هوشمندی خاص خود موفق شده تا از هنر نقاشی بر روی بدن، مرتبط با محصول مورد نظر بهره لازم را ببرد. دستکش ایمنی وظیفه محافظت از دستان شما در برابر آسیب های احتمالی را دارد. شخصیت های محبوب ابر قهرمان فیلم ها و کمیک بوک ها نیز وظیفه محافظت از نیکی در برابر بدی را به نحو احسنت انجام می دهند. ارتباط دادن این دو موضوع به هم با استفاده از نقاشی قهرمان ها بر روی دست افراد مختلف، پوستر های موفقی را خلق کرده است که نشان می دهد دستکش های ایمنی همچون شخصیت های ابر قهرمان از دست های ما محافظت خواهند کرد. این امر اثبات کننده شعار این برند می باشد که بیان می کند: دست های شما دیگر از هیچ چیز نخواهد ترسید!

پوسترهای دستکش ایمنی

پوستر دستکش ایمنی
پوستر دستکش ایمنی
پوستر دستکش ایمنی

طراح پوستر: دن زکچینیلی

آژانس تبلیغاتی : Filadélfia

سفارش دهنده Yeling Safety Gloves

کشور: برزیل

سال طراحی: ۲۰۱۴ میلادی

طراحی پوستر های شما

اگر برای تبلیغات موثرتر محصول دستکش ایمنی خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.