Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه پیتزا فروشی

پوستر ها همانند بوم های نقاشی می مانند که به هنرمندان خود اجازه می دهند تا تمامی خلاقیتشان را بر روی آنها نقش ببندد. طراحی پوستر همانند طراحی وب سایت این فضا رو ایجاد می نماید تا هنر گرافیک به خلاقانه ترین شکل ممکن خود را در عرصه ی ظهور قرار دهد. از سال ۱۸۸۰ تا کنون طراحی پوستر مسیری طولانی را پیموده و همزمان با رویداد های سیاسی و اجتماعی در طول زمان دچار تحولات زیادی شده است. پوستر ها به عنوان رسانه هایی قدرتمند و تاثیرگذار شناخته می شوند. نقش پوستر ها در آگاهی سازی اجتماعی و رونق اقتصادی را نمی توان نادیده گرفت.

ایده پردازی خلاقانه برای طراحی پوستر به منظور اثربخشی هر چه بیشتر چالش مهمی در میان طراحان گرافیک محسوب می شود. پیدا کردن یک ایده مناسب برای طراحی پوستر خلاقانه همواره کار دشواری محسوب میشود. یک پوستر خلاق و موفق علاوه بر زیبایی بصری باید این قدرت را داشته باشد تا احساسات مخاطب را در جهتی مناسب برانگیزاند و شعار پنهان در آن پوستر را در ذهن او تثبیت نماید. در این مقاله با معرفی این مجموعه خلاق و مشاهده پوسترهای جالب و دیدنی آن می توانیم خوراک مناسبی برای ایده پردازی ذهنی خود فراهم سازیم. 

طراحی پوستر خلاقانه برای یک پیتزا فروشی

مجموعه پوسترهای  خلاقانه ای که این شرکت تبلیغاتی برای یک پیتزا فروشی طراحی کرده است، دارای یک شعار بسیار مناسب با عنوان بهترین نقطه ملاقات می باشد. چرا که یکی از نقاط قوت این پیتزا فروشی فضای دنج و رمانتیک آن است. این فضا می تواند برای قرار های خانوادگی، عاشقانه و دوستانه بسیار مناسب می باشد. از طرفی دیگر طراح با هوشمندی خاص خود فضای شهر را در سه قسمت مختلف با فضاهای متفاوت به صورت برش های پیتزا نشان می دهد که به گونه ای به تنوع پیتزا ها با توجه به سلایق مختلف مشتریان اشاره دارد.

پوستر های خلاقانه پیتزا فروشی

پوستر های خلاقانه پیتزا فروشی

 طراح پوستر: جورج مونتویا

آژانس تبلیغاتی: Creamos

سفارش دهنده: Pizzeria Olivia

کشور: کلمبیا

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

اگر شما هم قصد طراحی یک مجموعه جدید پوستر خلاقانه را برای خود دارید، تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت ما مراجعه و سفارش خودتان را آنلاین ثبت کنید.