Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه کفش و لباس ورزشی

تصویر سازی زیبا همواره یکی از نقاط قوت پوستر های جذاب به شمار می آید. آفرینش تصویری که بتواند توجه بیننده را جلب کند و در عین حال حاوی پیامی باشد، نیازمند ذهنی خلاق و مهارت و تجربه است. در ادامه توجه شما را به یکی از این دسته پوستر ها جلب می کنیم.

پوسترهای لباس و کفش ورزشی

امروزه با توجه به حجم عظیم برند های سازنده ی کفش، تبلیغاتی که بتواند محصول را از سایرین متمایز کند، یکی از اصلی ترین کار هایی است که هر سازنده ای باید به فکر آن باشد. پوستر های زیر با شعار "هر جاده ای مسیر دویدن برای شماست" مربوط به تبلیغات کفش های ورزشی می باشند. تصویر سازی های به کار رفته در مجموعه تصاویر زیر نمونه ای از زیباترین و خلاقانه ترین روش ها برای تبلیغ کفش ورزشی است. طراح این مجموعه پوستر ها به خوبی توانسته حس تمایل به دویدن را در مخاطب بیدار کرده و از این طریق مخاطب را به خرید کفش ترغیب کند. علاوه بر آن رنگ های به کار رفته در تصویر هماهنگی و زیبایی با طرح های به کار برده شده دارند. به طوری که این هارمونی زیبا حسی توام با لذت در کنار میل به دویدن در مخاطب ایجاد می کنند. این دقیقا همان هدفی است که طراح به دنبال آن بوده.

پوستر های خلاقانه کفش های ورزشی

پوستر های خلاقانه کفش های ورزشی

پوستر های خلاقانه کفش های ورزشی


طراح پوستر: پابلو لوا

آژانس تبلیغاتی: 1 Point Size

سفارش دهنده: Impulse shoes and clothing

کشور: مکزیک

تاریخ: 2011

طراحی پوستر های شما

در صورتی که برای برند ورزشی خود به دنبال تبلیغات هستید، تیم طراحی و تبلیغ لولسا یکی از بهترین گزینه هاست. شما به آسانی می توانید به مراجعه به بخش طراحی پوستر از خدمات ما بهره مند شوید.