Your browser does not support JavaScript!

سفارش، محاسبه هزینه و ارائه خدمات آنلاین | مراحل ثبت سفارش

مراحل ثبت سفارش

ثبت سفارش در لولسا تنها در چند دقیقه انجام می گیره. این مراحل از ثبت نام تا دریافت نهایی خدمات را اینجا برات نوشتیم تا بتونی راحت سفارش ثبت کنی و بدونی هر مرحله چه کارهایی باید انجام داد.

مراحل ثبت سفارش

  1. ثبت نام در سایت: برای ثبت سفارش نیاز هست یک حساب کاربری داشته باشی. یک حساب کاربری بساز. بعد وارد حساب کاربری شو.
  2. ثبت سفارش: خدمات را انتخاب و فرم سفارش را تکمیل کن. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش در فرم ازت دریافت می‌شه. هر نوع توضیحات و اطلاعات مورد نیاز را از طریق فرم سفارش برای ما ارسال کن.
  3. پرداخت هزینه: هزینه خدمات رو آنلاین پرداخت کن.
  4. مشاهده اتود و توضیحات: اگه خدمات طراحی گرافیک سفارش دادی، اتودهای اولیه برات از طریق تیکت ارسال می‌شه. برای مشاهده تیکت ها وارد حساب کاربری بشو و به بخش تیکت های پشتیبانی مراجعه کن. انتخاب اتود و یا درخواست تغییرات را از طریق همان تیکت ارسال کن. اگه اطلاعات فرم سفارش کامل نباشه (برای کلیه خدمات)، از سمت پشتیبان برات تیکت ارسال می‌شه. پاسخ سوالات پشتیبان را از طریق همان تیکت ارسال کن.
  5. تحویل نهایی: پس از تکمیل کارها توسط لولسا، به روشی که در فرم سفارش درخواست دادی، سفارش برات ارسال می‌شه.