Your browser does not support JavaScript!
کتاب راهنمای اطلاع رسانی وبلاگ نویسان

هدف از این کتاب ارائه راهنمای کامل برای راه اندازی یک وبلاگ است. داشتن یک وبلاگ که اثر مفیدی روی کسب و کار داشته باشد یک کار کاملا تخصصی و ارزشمند است. این کتاب برای افراد با دانش در تمامی سطوح مفید است.

اگر با زمینه وبلاگ نویسی آشنایی خوبی دارید، این کتاب می تواند کمک کند تا نقاط ضعف را به خوبی بپوشانید. اما اگر هنوز آشنایی کافی با وبلاگ نویسی هم نداشته باشید، زبان ساده کتاب مرحله به مرحله شما را راهنمایی خواهد کرد.

اطلاعات کتاب

عنوان کتاب: The Best Practice Guide for Effective Blogger Outreach

زبان کتاب: انگلیسی

تعداد صفحات: ۳۹

نویسنده: Inkybee

چرا نیاز به خواندن این کتاب است؟ مگر وبلاگ نویسان و مخاطبین آنها مردم معمولی نیستند؟ چرا نیاز هست کارهایی متفاوت یاد بگیریم؟

اینترنت نقش بسیار پررنگی در ارتباطات داشته است. اطلاعاتی که پیشتر از طریق کتاب و روزنامه ها منتشر می شد، اکنون در جهان اینترنت تولید و منتقل می شود. سایت ها و رسانه های اجتماعی در عرض چند دقیقه مهمترین اخبار را به سراسر جهان منتقل می کنند. میلیون ها نفر در موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات جدید به جستجو می پردازند. همه اینها نشان می دهد رقابت بر سر تولید و انتقال اطلاعات بسیار بالا است. باید بتوانید متفاوت با دیگران عمل کنید تا از آنها پیشی بگیرید.

این کتاب از تعیین هدف تا راه اندازی و تولید محتوا وبلاگ با شما همراه خواهد بود. داشتن یک وبلاگ موفق نیازمند دانستن مسیر است. از نکات بسیار مهم و جالب کتاب وجود بخش منابع و ابزار است. در این بخش شما با منابع و ابزارهایی که برای راه اندازی، مدیریت و نگهداری وبلاگ نیاز دارید آشنا خواهید شد. پیشنهاد می شود حتی اگر در وبلاگ نویسی حرفه ای هم هستید، حتما این بخش را مشاهده کنید. برخی از ابزارهای معرفی شده حتما برایتان مفید و جالب خواهند بود.

می توانید این کتاب را همین الان از سایت ما دانلود کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری