Your browser does not support JavaScript!
کتاب راهنمای جامع برای بازاریاب های محتوایی

بازاریابی محتوایی سرعت بسیار زیادی پیدا کرده است. بیشتر کمپانی ها و برندهای جهان روی این شیوه از بازاریابی تمرکز کرده اند. در این بخش یک کتاب راهنمای جامع برای بازاریابی محتوایی را به شما معرفی می کنم. می توانید این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

اطلاعات کتاب

نام کتاب: The Ultimate Guide for Content Marketers

نویسنده: SemRush

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات: ۴۶ صفحه

اگر با بازاریابی محتوایی آشنایی ندارید، خواندن مقاله زیر را به شما توصیه می کنم:

بازاریابی محتوایی چیست؟

امروزه صاحبان کسب و کار به خوبی با اهمیت بازاریابی محتوایی آشنایی دارند. اما زمانی که موضوع برنامه ریزی و نگارش استراتژی های محتوایی می شود، بسیاری از بازاریاب ها با مشکلات روبرو می شوند. این مشکلات از نمایش در صفحه نتایج جستجو (SERP)، محل تبلیغ، نحوه اندازه گیری عملکرد محتوا و ... می شوند.

یک بازاریاب محتوایی قدرتمند به خوبی باید نیازهای مخاطب را بشناسد. باید در زمینه سئو (SEO)، روابط عمومی و تحلیل اطلاعات کافی داشته باشد. کمبود دانش در این بخش ها باعث سردرگمی بازاریاب و عدم دستیابی به موفقیت می شود. برای برنامه ریزی و پیاده سازی تصمیمات مربوط به بازاریابی محتوایی باید زمان زیادی صرف کرد.

نویسنده کتاب با توجه به این مشکلات، کتابچه ای مفید را در اختیار شما قرار داده است. در این کتابچه شما می آموزید که چگونه با حداقل سرمایه، بتوانید بیشترین نتایج را به دست بیاورد. اگر می خواهید بتوانید یک بازاریاب محتوایی خوب باشید باید زمان برای کسب دانش صرف کنید.

بازاریابی محتوا تولید و انتشار بی برنامه محتوایی نیست. باید تک تک مراحل را به دقت و با نظم انجام داد. تنها کافی است نگاهی به شرکت ها و برندها بیندازید. متوجه خواهید شد با اینکه تقریبا اکثر شرکت ها معتقدند از بازاریابی محتوایی استفاده می کنند، تنها بخش بسیار کوچکی موفق به نتیجه گیری می شوند. دلیل این موضوع هم عدم اطلاعات کافی است. بدون شناخت درست و تنها کپی برداری از دیگران نمی توانید بازاریاب موفقی باشید. برای حرفه ای شدن، همین الان شروع کنید. خواندن این کتاب قدم اول است.

این کتاب را هم اکنون به صورت PDF و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه (کاملا رایگان) از لینک زیر دریافت کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری