Your browser does not support JavaScript!
کتاب چک لیست سئو لوکال

چک لیست سئو لوکال کمک بسیار بزرگی به موفقیت یک کسب و کار می کند. اما داشتن یک چک لیست معتبر کار چندان ساده ای نیست. باید اطلاعات شما همیشه به روز باشد. جدیدترین چیزهایی که موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل) از یک سایت انتظار دارد را باید در این چک لیست گنجاند.

چک لیست سئو چیست

اما برای داشتن یک چک لیست چه کاری باید انجام داد؟ امروز می خواهم به شما یک کتاب معرفی کنم. این کتاب به شما کمک می کند تا بتوانید چک لیستی برای سئو لوکال داشته باشید.

اطلاعات کتاب

نام کتاب: Local SEO Checklist by Tim Capper

نویسنده: Tim Capper

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات: ۳۸

امروزه داشتن یک رتبه خوب در صفحه نتایج جستجو (SERP) کار چندان آسانی نیست. هر روز به تعداد سایت ها افزوده می شود. رقبا روز به روز بیشتر شده و نتیجه گیری در سئو سخت تر.

نویسنده این کتاب یک متخصص سئو (SEO) و از مدیران Google My Business است. اگر در انجمن های گفتگوی گوگل (Google) سوالی بپرسید، بسیاری مواقع پاسخ های او را مشاهده می کنید. او این کتاب را برای متخصصین سئو محلی نوشته است. کسانی که می خواهند در جستجو های محلی بتوانند رتبه بهتری کسب کنند.

از توضیحات مفهومی و شناخت اولیه شروع می کند و تا رسیدن به یک چک لیست کامل با شما همراه می شود. او کسب نتیجه در انواع نتایجی که مربوط به سئوی لوکال (Local SEO) است همراه شما است.

اهمیت کتاب زمانی روشن می شود که این مجموعه توسط Semrush منتشر شد. همانطور که می دانید Semrush یکی از مهمترین منابع برای یادگیری و آنالیزهای سئو است. برای مطالعه این کتاب کمتر از دو ساعت زمان نیاز است. کافی است پیش و پس از مطالعه مهارت های خود را اندازه گیری کنید. امیدوارم بتوانید حداکثر استفاده را از این کتاب بکنید.

می توانید همین الان این کتاب را از سایت ما دانلود کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری