Your browser does not support JavaScript!
کتاب کار بازاریابی محتوایی

چقدر با بازاریابی محتوایی آشنایی دارید؟ آیا در این نوع بازاریابی مهارت لازم را دارید و یا نیازمند آموزش و یادگیری هستید؟ امروز قصد دارم تا یک کتاب کاربردی برای بازاریابی محتوایی به شما معرفی کنم. این کتاب به شما کمک می کند تا با بازاریابی محتوایی بیشتر آشنا شوید.

بازاریابی محتوایی چیست

اطلاعات کتاب

نام کتاب: Content Marketing Workbook

نویسنده: Hubspot

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات: ۲۸

برای اینکه بیشتر با این کتاب آشنا شوید، ابتدا بیایید به فهرست کتاب نگاه کنیم:

  • تحول بازاریابی محتوایی
  • ساخت چهارچوب تولید محتوا
  • قدرت داستان گویی
  • یافتن ایده های مناسب تولید محتوا
  • برنامه ریزی برای استراتژی بلند مدت محتوا
  • تبدیل شدن به یک نویسنده اثر گذار
  • استفاده از ارزش محتوا با بازنشر
  • بهترین شیوه های تبلیغ محتوا
  • تجزیه و تحلیل محتوا
  • ذهنیت گسترش بازاریابی محتوایی
  • و ...

خب همانطور که در عناوین مشاهده کردید، نویسنده به موضوعات بسیار مهمی در حوزه بازاریابی محتوایی اشاره کرده است. اهمیت کتاب زمانی روشن می شود که بدانیم توسط Hubspot به انتشار رسیده است.

لازم است بدانیم این یک کتاب کار است. پس شما همراه با آموزش می توانید تمرین های هر بخش را انجام دهید. این تمرین ها به شما کمک می کنند تا همزمان با یادگیری تئوری، یادگیری عملی را هم تجربه کنید. در هر بخش اطلاعات به صورت مختصر اما مفید در اختیار خواننده قرار گرفته است.

برای یادگیری بازاریابی محتوایی تنها آموزش تئوریک کافی نیست. حتما باید به صورت عملی با مسائل روبرو شوید. این کار به شما توان حل مشکلاتی که در مسیر بازاریابی با آن روبرو هستید را می دهد. بازاریابی محتوایی می تواند به نجات کسب و کار شما بیاید. پس از همین امروز آن را به خوبی یاد بگیرید. ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا علاوه بر معرفی این کتاب ها، امکان دانلود آنها را هم فراهم آورده ایم.

می توانید همین الان این کتاب را به صورت رایگان از سایت لولسا دانلود کنید.

نویسنده مطلب: محمد علی عاشوری