Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی گرافیک
طراحی پوستر
طراحی اینفوگرافیک
طراحی لوگو
اخبار برتر در زمینه طراحی گرافیک ماه ژوئن سال ۲۰۱۷

از طراحی فونت گرفته تا طراحی های گرافیک مربوط به تبلت، کتاب ها، کاتالوگ ها و بروشور ها و ... در این قسمت قصد داریم تا شما را با اخبار مهم در این ماه آشنا سازیم. در این مقاله مجموعه ای از بهترین و جدیدترین ابزار ها، محصولات و اتفاقات مربوط به طراحی گرافیک برگزیده شده در این ماه، از سری جدید آی پد گرفته تا مجموعه فونت های کلاس جهانی و غیره را به شما معرفی خواهیم کرد. فراموش نکنید که این ماه آغاز فصل فارغ التحصیلی بوده و این بدین معناست که خون جدیدی در زمینه طراحی و تبلیغات جریان پیدا خواهد کرد و جهان به استقبال شروع مجدد فعالیت های افراد خلاق خواهد شتافت. جزئیات این موضوع را در ادامه این مقاله خواهیم خواند.

سری جدید آی پد

سری جدید آی پد

از این پس کمپانی اپل به عرضه ی سری جدید محصولات آی پد خود، با صفحه های نمایش روشن تر و رنگی تر، که این قابلیت را دارند تا سرعت پاسخ گویی هر دو ویژگی کارکرد لمسی و عملکرد قلم اپل خود را به طور همزمان افزایش داده باشند، مفتخر خواهد بود. تبدیل صفحات نمایش ۹.۷ اینچی سابق به صفحات نمایش ۱۰.۵ اینچی مدل جدید، به معنای افزایش ۲۰ درصدی اندازه صفحه نمایش، این امکان را ایجاد کرده است تا آی پد های جدید بتوانند صفحه کلید دیجیتال را به طور کامل در خود جای دهند.

فونت SST

فونت SST

کمپانی مونوتایپ سری جدید فونت sans serif خود را با نام SST به بازار عرضه کرده است. این سری فونت به طور اختصاصی برای شرکت Sonyطراحی شده است و طرح حروف در این سری از نظر طراحی در جایی ما بین Frutiger و Helvetica قرار گرفته است. این سری از طرح حروف، حدود ۱۰۰ زبان مختلف را پوشش می دهد و توانسته است تا یک تعادل مناسبی بین نوع سبک و حساسیت های فرهنگی در طراحی حروف خود به وجود آورد. این سری همچنین قابلیت قرار گرفتن در ۶ وزن و italic مختلف و در عین حال خوانا بودن را دارد.

بسته نرم افزاری Ink Fanatic PSD Kit

بسته نرم افزاری Ink Fanatic PSD Kit

آیا نیازمند اضافه کردن سریع افکت های جوهری قدیم به طرح های خود هستید؟ کمپانی RetroSupply اقدام به فروش فوق العاده بسته نرم افزاری عظیم، شامل ۷ پکیج Smart PSD ink پر فروش خود کرده است. این افکت ها شامل halftones, ink rollers, screenprints, letterpress, matchbook effects و 70s ink effects بوده و هر پک شامل یک براش هدیه و texturesنیز می باشد.

D&AD New Blood

D&AD New Blood

فستیوال D&AD New Blood در همین ماه آینده قرار است تا در شهر لندن برگزار شود و این شانس را برای شما این فراهم نماید تا کسب و کار خود و ویژگی های خلاقانه و منحصر به فرد آن را در این فستیوال معرفی کرده و در صورت موفق شدن در این کار، بتوانید مورد حمایت قرار بگیرید.

مجموعه ای الهام بخش و خلاق از طراحی گرافیک برداری

مجموعه ای الهام بخش و خلاق از طراحی گرافیک برداری

این مجموعه خلاق و الهام بخش که به شما امکان داشتن مجموعه ای بزرگ و کامل از آثار گرافیک برداری (وکتور ها) در سطح کلاس جهانی به منظور استفاده از آنها در کار های تبلیغاتی مخصوص به بخش فروش شما را می دهد، تا ۳ جولای به قیمت ۲۹ دلار به فروش می رسد و این در حالی است که قیمت اصلی این مجموعه ۲۵۰۳ دلار بوده است.

مجموعه کتاب طراحی گرافیک Bittersweet

مجموعه کتاب طراحی گرافیک Bittersweet

این مجموعه کتاب که به قلم نوما بار گرافیست برجسته ای که در روزنامه های معروف آمریکا همچون نیویورک تایمز، گاردین و ... مشغول به کار است و در طراحی گرافیک و به خصوص استفاده از فضاهای منفی مهارت بسیاری دارد، نوشته شده است و با تیراژ محدود توسط سایت آمازون به فروش می رسد. این مجموعه کتاب از آن دست مجموعه هایی است که ارزش تهیه، خوانده شدن و نگه داری شدن در قفسه ی کتاب های طراحان گرافیک را دارد.

ماشین فتوکپی نفرت برانگیز!

ماشین فتوکپی نفرت برانگیز!

با الهام از آگهی های کاغذی آلترناتیو راک دهه ی ۹۰ و دستگاه های فتوکپی نیمه جان دبیرستان ها و همچنین امکان صرف هزینه ی کم و در حین حال امتیاز داشتن تکثیر انبوه، موجب شده تا بسته های فتوشاپ برای دستگاه های نفرت انگیز فتوکپی با قابلیت داشتن gritty textures با کیفیت بالا، texture brushes و smart PSD برای نتایج فوری، به بازار عرضه گردیده شود.

براش های Fur, Hair و Grass برای نرم افزار فتوشاپ

براش های Fur, Hair و Grass برای نرم افزار فتوشاپ

با پرداخت هزینه تنها ۱۰ دلار شما می توانید، یک مجموعه شامل ۵۲ براش واقعی، پر رنگ، پر مانند، چمن مانند، مو مانند، سه بعدی و با کیفیت بالا مناسب برای نرم افزار فوتوشاپ را از کمپانی Instanbul-based Mehmet Sensoy تهیه نمایید.

کتاب Stencil Type

کتاب Stencil Type

این کتاب که به قلم Steven Heller و Louise Fili در سال ۲۰۱۵ نوشته شده است، دارای ۳۵۲ صفحه می باشد و حاوی عناوین مورد استقبال مربوط به تایپوگرافی در سال ۲۰۱۵ و همچنین دارای مثال های مفیدی از طرح های تایپ الهام بخش طراحان بزرگ جهان و نشان دهنده ی تغییر استنسیل از قرن ۱۹ تا قرن بیستم می باشد و تا ۶ جولای در سایت آمازون به حراج گذاشته شده است.

براش با جوهر آبرنگ نرم افزار فتوشاپ

براش با جوهر آبرنگ نرم افزار فتوشاپ

شما به کمک مجموعه ای شامل ۳۰ براش تمبری دست ساز که می توانید از کمپانی MiksKS تهیه نمایید، قادر خواهید بود تا افکت شفاف آب رنگی طور را به کمک براش ها در محدوده بین ۳۸۷ تا ۱۷۹۹ پیکسل بر روی لایه مورد نظر خود ایجاد نمایید.