Your browser does not support JavaScript!
خدمات سئو
سئو وردپرس
سئو جوملا
سئو کار
بهینه سازی موتور های جستجو

بهینه‌ سازی موتور جستجو، (به انگلیسی: Search engine optimization)، یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است. به طور کلی وب گاه‌ هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌ آوردند.

سئو چیست

"SEO" توانایی انواع جستجو را دارد، از جمله: جستجوی تصاویر، مکانی، جستجوی ویدئو، جستجوی علمی، جستجوی خبری و صنعت خاص در رأس موتور جستجو هستند.

بهینه سازی موتور های جستجو

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ،"SEO" به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه مطالب موجود در خود سایت و HTML و برنامه نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایه سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، از دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. در کل "SEO" به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است.

موتور جستجو چیست

برای اطلاعات بیشتر درباره سئو، خواندن مطالب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم: