Your browser does not support JavaScript!

سفارش، محاسبه هزینه و ارائه خدمات آنلاین است | مراحل ثبت سفارش | تیکت پشتیبانی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
تعرفه تولیدمحتوا، مساله این نیست

تعرفه تولیدمحتوا عامل درستی برای تصمیم گیری است؟ یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که با آن روبه‌رو شدم این هست که بسیاری از افراد به جای اینکه ابتدا درباره کیفیت محتوا جستجو کنند، ابتدا دنبال تعرفه هستند. در این مقاله می‌خواهیم باهم کمی بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم.

تعرفه تولیدمحتوا چطور تعیین می شود؟

روش معمول این هست که تعرفه این خدمات به نسبت تعداد محتوای سفارش داده شده محاسبه می شود. به این صورت که هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد، تعرفه پایین تر خواهد آمد. این تعرفه برای هر کلمه محاسبه می شود. یعنی هر چه تعداد محتوای سفارش داده شده بیشتر باشد، تعرفه هر کلمه تولید محتوا پایینتر خواهد آمد.

البته گاهی برای انواع خاصی از محتوا، تعداد کلمات ملاک نیست. در این حالت، نویسنده بر اساس میزانی که یک کلمه کلیدی جای توضیح دارد، محتوا می نویسد. تعرفه این نوع محتوا که معمولا دارای کیفیت خیلی بهتری است، بر اساس تعداد سفارش محاسبه می شود.

تعرفه تولید محتوا بالا است؟

باید در نظر بگیریم که تولید محتوا، روش ارزان قیمتی نیست! اما از آنجایی که بسیار اثرگذار است، هیچ مدیر سایتی نمی تواند تولید محتوا را کنار بگذارد. حتی اگر خود فرد هم بخواهد اقدام به تولیدمحتوا کند، باز بدون هزینه نخواهد بود. باید توجه داشت که برای نوشتن یک محتوا چقدر زمان لازم است. هزینه زمانی هم یک هزینه هست و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

چطور بین تعرفه های مختلف تولید محتوا انتخاب کنیم؟

قطعا اگر کمی در سایت های تولید محتوا جستجو کنید، مشاهده می نمایید که تعرفه ها متفاوت است. البته این تعرفه ها تفاوت بسیار شگرفی با هم ندارند و همه در یک حدود قیمت هستند. برای تصمیم گیری درست باید منطقی فکر کنیم. ببینیم برای تولید یک محتوا ارزشمند چقدر زمان لازم است؟ آیا تعرفه اعلام شده با آن قیمت همخوانی دارد؟ اگر قیمت زیادی کم است، قطعا تولید محتوایی در کار نیست و قرار است یک متن کپی شده تحویل بگیریم.

چند توصیه مهم درباره تعرفه تولید محتوا

  • برای اینکه بتوانید میان تعرفه ها انتخاب کنید، بهتر است سفارش واقعی داشته باشید. می توانید یک کلمه کلیدی را به چند تیم تولید محتوا بدهید. پس از تولید، زمان مقایسه کیفیت محتوا است. اکنون می توانید به آسانی کیفیت و تعرفه ها را مقایسه کنید. هیچ چیز دیگری ملاک واقعی شما برای انتخاب نخواهد بود.
  • بیش از آنکه به تعرفه و هزینه توجه کنید، کیفیت را در نظر بگیرید. یک محتوای با ارزش، باعث بازگشت هزینه های شما و افزایش مخاطبین سایت می شود. در مقابل یک محتوا کم ارزش، تنها برای شما هزینه درست می کند.
  • هر نویسنده ای برای تولیدمحتوا مناسب نیست. نوشتن محتوای ارزشمند برای وب سایت، علاوه بر نگارش به اصول تولیدمحتوایی و سئویی وابسته است. هر فردی که تایپ می کند و یا می نویسد، نمی تواند یک تولید کننده خوب محتوا باشد. پس دقت کنید کار را به افراد خبره بسپارید.
  • در زمان سفارش، بهتر است ببینید خود مجموعه ای که این خدمات را برایتان انجام می دهد چقدر در عمل موفق بوده است. آیا با تولید محتوا توانسته است مخاطب جذب کند یا مخاطبین خود را از روش هایی مانند تبلیغات و ادوردز و غیره به دست می آورد؟ بدون شک استفاده از تبلیغات و ادرودز و روش های مشابه اشتباه نیست، بلکه مراد ما این است که آیا آن تیم اصلا توانایی این را دارد که با تولید محتوای ارزشمند مخاطب جذب کند؟ قطعا بهترین کیفیت را برای کار خودشان استفاده می کنند. پس اگر توانایی جذب مخاطب با محتوا برای خودشان را ندارند، به شما هم کمک چندانی نمی کنند.

توجه به مسائل بالا به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر میان تعرفه های اعلام شده تصمیم گیری کنید. توجه داشته باشید که در سایت این محتوا است که با مخاطبین صحبت می کند. اگر محتوا ارزشمند نباشد، مخاطبین تمایلی به خرید از سایت را نخواهند داشت. پس به کیفیت توجه کنید و ملاک اول و آخر را کیفیت محتوا بدانید.

تعرفه تولید محتوا لولسا

ما در لولسا تعرفه تمامی خدمات را به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار می دهیم. اگر می خواهید از تعرفه این خدمات اطلاع کسب کنید، به بخش تولید محتوای سایت مراجعه نمایید.