Your browser does not support JavaScript!

سفارش و محاسبه هزینه آنلاین است | مراحل ثبت سفارش | تیکت پشتیبانی | تعرفه خدمات | نمونه کارها

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
تفاوت تولید محتوای محصول و محتوای مقاله در چیست؟

محتوای محصول با بقیه محتوا ها کاملا متفاوت است. اکثرا کسانی که در حوزه تولید محتوا کار می کنند سعی دارند که متن محصول با متن مقاله کاملا متفاوت باشد. اگر اشتباهی در این دو محتوا صورت بگیرد متنی که نوشته اید نمی تواند اثر مورد نیاز را داشته باشد.

اصول مهم در نگارش تولید محتوای محصول

 محتوای محصول مزیت های زیادی دارد که در پایین برخی از آنها را می خوانید: 

  • یکی از نکته هایی که در تولید محتوای محصول به آن اهمیت زیادی داده می شود نیاز کاربران می باشد. 
  • در تولیدمحتوای محصول می تواند توضیحات را در قالب داستان و یا توضیحات ارائه کرد. 
  • بیشتر مواقع محتوای محصول بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کلمه است. بهتر است در این تعداد کلمات توضیحات کامل به مخاطب بدهید. 
  • در محتوای محصول از تصاویر و ویدئو استفاده کنید. 
  • یکی از نکات مهمی که در تولید محتوا های محصول به آن اهمیت داده می شود رعایت اصول سئو و ویراستاری است.
  •  در این نوع محتوا نویسنده باید کاربران را به طور کامل متقاعد کند. 

تولید محتوا های مقاله به چه صورت است؟

اکثرا کسانی که تولید محتوا های مقاله می نویسند سعی می کنند که در کسب و کار توضیح دهند. می توان گفت تنها تفاوتی که محتوا های محصول با محتوای مقاله دارند این است که موضوع ها و نوع بیان با یکدیگر متفاوت هستند. فراموش نکنید که هدف از این دو نوع محتوا بسیار متفاوت بوده و این امر بسیار طبیعی است.

فراموش نکنید پیش از نوشتن محتوا، باید بدانید که محتوا درباره چیست و قرار است چه کاربردی داشته باشد. قرار نیست شما جمله سازی کنید. قرار است بتوانید برای مخاطبی که به آن صفحه مشخص آمده، راهنمای خوبی باشید. اگر در نوشتن هدف یا روند مشخصی را رعایت نمی کنید، نویسندگی محتوا را کنار بگذارید. چرا که بدون توجه به این مسائل، کار شما بی نتیجه خواهد بود و فقط خودتان را خسته کرده اید.