Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی گرافیک
پنج نکته درباره تلفیق عکس و هنر گرافیک در یک طرح

آیا حاضر هستید در طراحی کردن ریسک کنید؟ در یک طرح هم از عکس ها و هم از تصاویر گرافیکی استفاده کنید؟ طراحی گرافیک می تواند بر جذابیت عکس استفاده شده در طرح بیافزاید یک عکس نیز قابلیت این را دارد تا طرح گرافیکی شما را واقعی تر و مهم تر جلوه دهد. تکنیکی که عکس و طرح گرافیکی را به خوبی تلفیق کند کمی پیچیده می باشد اما در این مقاله کوشش شده تا با ذکر چند نشان داده شود تا چگونه این تکنیک به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شده و طرح موفقی را به وجود می آورد.

از هنر گرافیک در طراحی رابط کاربری بهره ببرید

همواره ممکن است شما در طراحی خود بسیاری از عناصر گرافیکی را به کار ببرید بدون آنکه درباره ی آنها به درستی فکر کرده باشید. بسیاری از عناصر رابط کاربری به طریقی طراحی می شوند که لزوما حالت طراحی شده با دست را ندارند و بیشتر به شکل دکمه های استفاده شده در وب به نظر می رسند هر چند که اگر افکت طراحی دستی و حالت اسکچ داشته باشند جذاب تر به نظر خواهند رسید. 

تلفیق عکاسی و تصویر سازی در گرافیک

در عکس بالا به عنوان مثال، تلفیقی از طراحی گرافیک و یک ویدئو در صفحه ی اصلی خود به کار برده است. عناصر طراحی شده از ویدئو به حالت آویزان قرار گرفته اند و فضای سایت را کمی سرگرم کننده تر جلوه داده است.

ابتدا طراحی گرافیک به کار ببرید

زمانی که شما طراحی گرافیکی را در ابتدای طرح خود به کار می برید و از نشان دادن جزئیات پیام خود از این شیوه بهره مند می شوید کار شما تاثیرگذار تر جلوه خواهد کرد.

تلفیق عکاسی و تصویر سازی در گرافیک

در اینجا طراح ابتدا در قسمت ابتدایی صفحه ی اصلی تصویر طراحی شده ای از کنفرانس قرار گرفته و در زیر آن تصویر ویدئویی از آن کنفرانس آورده شده تصویر ابتدایی با جذابیت خود بیننده را راغب می کند تا از اتفاقات رخ داده در کنفرانس مطلع گردد.

استفاده از تایپوگرافی

زمانی که شما مجموعه ای از عکس ها و یا ویدئو های ارزشمند به منظور نمایش در طرح خود را دارید بهتر است اگر خواهان تلفیق طرح خود با هنر گرافیک هستید از هنر تایپوگرافی بهره مند شوید و به این طریق بر توجه به تصاویر یا ویدئو های به کار رفته در طرح خود تاکید ورزید.

تلفیق عکس و تصویر سازی در یک طرح گرافیکی

در تصویر بالا با استفاده از یک حرف به حالت رقصان بر لوگو سایت و ویدئو که قرار است به نمایش در آید تاکید شده است.

از انیمیشن‌های گرافیکی استفاده کنید

استفاده از انیمیشن های ساده به همراه عکس و یا ویدئو در طرح می تواند به اطلاع رسانی، جذابیت و سرگرم کننده بودن طرح شما کمک شایانی کند. مثال زیر به خوبی گویای این مساله خواهد بود.

تلفیق عکس و تصویر سازی در یک طرح گرافیکی

روایتگر یک داستان باشید

زمانی که می خواهید تصاویر واقعی را با تصاویر طراحی شده ترکیب کنید بهترین راه برای این کار روایت یک داستان در طرح می باشد که می تواند تصاویر را به شیوه ی مناسب در کنار هم قرار دهد. بنابراین همواره قبل از شروع کار برای طرح خود داستان و همچنین یک استراتژی مناسب تعریف کنید.

تلفیق عکس و تصویر سازی در یک طرح گرافیکی