Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا شبکه اجتماعی
ده روند اصلی برندینگ در سال 2017

اگر شما هم می خواهید در سال ۲۰۱۷ یکی از کسب و کارهای موفق باشید، باید برای آن آماده شوید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویه ی دیجیتالی شرکت خود را تنظیم کنیم. در زیر ۱۰ رویه دیجیتال برندینگ و کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ آورده شده است. به شما پیشنهاد می کنم، تک تک موارد را به دقت مطالعه و تحلیل کنید. برای مقابله و یا استفاده ازآنها اماده شوید، تا بتوانید یکی از موفق ترین کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ باشید.

۱. ذهن: داده‌ی شما است!

داده های  خود را بشناسید، شناختی که از تحلیل های پیشرفته به دست می آید، به فروشنده ها کمک می کند رفتار های دیجیتال کاربران و مشتریان خود را بهتر بفهمند و پیش بینی کنند.

۲. مهم کاری که انجام می‌دهید نیست، مهم این است که کجا آن کار را انجام می‌دهید

سئوی مبتنی بر موفعیت محلی، از کلید واژه ها مهم تر است. جستجو به وسیله گوشی های تلفن هوشمند نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما خواهند داشت.

۳. محتوا مهم است!

مدیران ارشد بازاریابی در کسب و کارهای محتوایی، همواره نیازمند تولید محتوای یکتا و با ارزش هستند. محتوا پادشاه است! این جمله مهم را هیچ گاه از یاد نبرید.

محتوا پادشاه است

۴. نیاز به قرص آبی جدید دارید!

اگر شما هم فیلم ماتریکس را دیده باشید، اهمیت قرص آبی را به خوبی درک می کنید. اما یک قرص آبی رنگ همیشه جوابگوی شما نخواهد بود. به راه حل تازه ای برای بر طرف کردن اختلاف عمل کرد در تجارت محتوایی نیاز دارید. مدیران کسب و کارها در کشمکش هستند تا بین مفاهیم مرتبط و معتبر و مواردی که سیستم فروش اتوماسیونی پیشنهاد می دهد، تفاوت قائل شوند و آن ها را توسعه دهند.

۵. حرکت میکنید، پس هستید

درست مثل انقراض دایناسور ها، دسکتاپ ها طبق روند تبلیغات موبایلی به سمت انقراض پیش می روند. وبسایت ها از یک عضو نو ظهور در تجارت های B2B به جزء اصلی برای تبلیغات دیجیتالی تبدیل شده اند.

۶. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند شما را مجهز کنند 

روز هایی را که داشتن سند حرف اول را می زد، فراموش کنید. بسیاری از پلت فرم های فضای مجازی، در حال حاضر روی تولید کردن حامیان تبلیغاتی تمرکز کرده اند که تشخیص دادن تفاوت بین تبلیغ و پیام های ویروسی را غیر ممکن می کند.

پلتفرم چیست؟

۷. منوهای همبرگری اصل نیستند !

برندینگ وبسایت چالش بزرگی در طراحی به راه خواهد انداخت. طراحی تجربه ی کاربری (UX) متناسب برای تلفن های هوشمند و دسکتاپ بسیار مهم است. باید انعطاف داشته باشید.

۸. آیا روبات هستید؟ احساساتم را جریحه دار نکنید!

سیستم اتوماسیون کسب و کار بدون مهندسی اجتماعی صحیح برای کاربران، حس  بدی در کاربر ایجاد می کند که گویا تعدادی روبات به سوالات تجاری او پاسخ می دهند و تجربه رابطه انسانی را از دست داده است. این موضوع مخاطب مخاطب را از شما دور می کند.

۹. آیا اخبار را شنیده‌اید؟ 

نه، ابتدا آن ها را در توییتر خوانده ام. راه اندازی شبکه های اجتماعی میان اخباری که روزنامه نگاران منتشر می کردند و اخباری که کاربران این شبکه ها منتسر می کنند، فاصله را برداشته است و در بسیاری موارد اخبار کاربران برای مخاطبین جای اخبار روزنامه نگاران را گرفته است.

رسانه های اجتماعی و برندینگ

۱۰. به من اعتماد کن. این راه مطمئن نیست!

هنگامی که حمله های امنیتی سایبری جهانی روز به روز زیاد تر می شوند و صاحبان کسب و کارهای دیجیتال برای ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتریان در کشمکش اند، اتوماسیون های تجاری و روبات ها، دروازه های جدیدی برای حمله کنندگان باز می کنند که کار را برای صاحبان کسب و کارها سخت تر می کند.