Your browser does not support JavaScript!
خدمات سئو وردپرس
خدمات سئو جوملا
خدمات سئو
سئو کار
سئو سایت و افزایش بازدید سایت و وبلاگ

مهم ترین هدف سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) این است که در نهایت مشتری، کاربر یا بازدید کننده را به سمت سایت شما بکشاند. تا زمانی که مخاطب مدنظر شما سایت شما را نبیند تمام زحمات شما در زمینه تولید محتوا و بازاریابی بیهوده خواهد بود. در این مقاله به شما راه هایی کاربردی برای افزایش بازدید سایت و وبلاگتان خواهیم گفت.

روش‌های افزایش بازدید سایت و وبلاگ با سئو سایت

سئو سایت با روش های بسیار مختلفی می تواند بازدید سایت و وبلاگ شما را بالا ببرند. برخی از یان روش ها در دسته سئو کلاه سفید و برخی دیگر در زمینه سئو کلاه سیاه دسته بندی می شوند. روش های سئو کلاه سفید با تاثیرگذاری طولانی مدت به شما بازدیدکننده های دائمی را هدیه می دهند. در حالی که روش های سئو کلاه سیاه ممکن موقتی بازدید کننده های هجومی را به سایت شما بیاورند و ناگهان سایت شما ممکن است حتی پنالتی شود.

افزایش بازدید

افزایش بازدید با تبادل لینک: سئو

لینک سازی و تبادل لینک یکی از رایج ترین راه های افزایش بازدید کننده و کاربر و مشتری است. اگر شما و برخی از همکاران و یا کسانی که در زمینه مشابه شما کار می کنند با هم لینک به اشتراک بگذارید بیشتر دیده می شوید. وقتی شما تبادل لینک کردید، و کاربر به سایت شما وارد شد، شما با تولید محتوای مفید و ساختن ظاهری زیبا برای سایت تان می توانید کاربر را بیشتر در سایت خود نگه دارید و حتی بعدتر نیز دوباره به سایت شما برگردد.

بک لینک چیست

به علاوه داشتن سایتی با محتوای سئو شده و ظاهری زیبا و قالبی یوزر فرندلی و نیز موبایل فرندلی شما را در برابر الگوریتم های گوگل نیز قدرتمند تر می کند و در نتیجه گوگل بیشتر علاقه نشان می دهد تا شما را در صفحه های جلوتری و در لینک های بالاتری نشان دهد.

نتایج سئو


افزایش بازدید با ارتباط با کاربر: سئو

وقتی کاربر به سایت شما آمد سعی کنید نظرات او را در پست های خود دخیل کنید. اگر کاربر مطلب خاصی مد نظرش است حتما آن موضوع را اگر در سایت خود ندارید در اولیت لیست کارهایتان قرار دهید. به علاوه این که مرتبا کاربر وارد سایت شما بشود آنقدرها هم مهم نیست. مهم تر از این موضوع این است که کاربر چقدر در سایت شما می ماند و این بستگی به این دارد که متن شما چقدر با کاربر ارتباط برقرار کرده است. و اگر در بخشی از متن شما واژه ی جدید است حتما آن واژه را در پست دیگری توضیح دهید و لینک دهید. این کار سایت شما را حرفه ای ترمی کند.

مطالب مفید تکمیلی برای این مقاله:

منبع: http://mcseo.ir