Your browser does not support JavaScript!
آنالیز سئو وردپرس
سئو وردپرس
سئو جوملا
سئو کار
پنج سایت برای آنالیز سئو سایت

در مقاله قبل به معرفی پنج ابزار مطرح در زمینه سئو سایت پرداختیم. در این مقاله در مورد پنج ابزار دیگر یعنی باز سومو، سمراش، کوییک اسپراوت، اسپایدر ویو سیمیولیتور، و سرپ رنک چکر صحبت خواهیم کرد. این ابزارها به شما کمک می کنند تا استراتژی های سئو سایت خود را با توجه به تحلیل نقاط ضعف و قوت شان بهبود ببخشید. از آنجا که این ابزارها رایگان هستند امتحان کردنشان ضرری ندارد. در نهایت استراتژی های کاربردی تر را خواهید یافت و روی آن ها تمرکز می کنید.

پنج ابزار کاربردی سئو سایت

بازسومو

ابزار سئو سایت رایگان بازسومو BUZZSUMO تفاوت چندانی با نسخه پولی آن ندارد. بهترین کاربرد این ابزار در استراتژی تولید محتوا است که می توانید عنوان های محبوب تر مربوط به مطالب خود را پیدا کنید.

سمراش

ابزار سمراش SEMRUSH نیز دو نسخه پولی و رایگان دارد و با این حال نسخه رایگان نیز خالی از فایده نیست. با ابزار سمراش می توانید مموقعیت نسبی سئو سایت خود را دریابید و روش هایی برای پیش گرفتن از رقبا خواهید یافت.

کوییک اسپراوت

ابزار کوییک اسپراوت QUICKSPROUT بهترین ابزار رایگان بررسی سئو در وب است که برای تحلیل موضوعاتی سئو سایت مانند ترافیک و متریک های رقابتی سئو سایت کاربرد دارد.

اسپایدر ویو سیمیولیتور

سایت اسپایدرویو سیمیولیتور SPIDER VIEW SIMULATOR به سایت شما کمک می کند تا سایت خود را از دید اسپایدرها یا عنکبوت های گوگل ببینید. اسپایدر یا عنکبوت ها سایت شما را در گوگل ایندکس می کنند.

ایندکس سئو چیست

اسپایدرها می توانند در مسیر مثبت یا منفی پیش بروند. ممکن است مثلا کل یک بخش سایت شما را نخوانند. این اتفاق ممکن است کاملا اتفاقی رخ بدهد اگر ناخواسته بخشی از سایت خود را ببندید.

ابزار سئو

سرف رنک چکر

سایت سرف رنک چکر SURF RANK CHECKER به تحلیل ترافیک سایت شما و در نتیجه رنکینگ سایت شما با توجه به جستجوی کلمات کلیدی سایت تان کمک می کند. پیش تر، سرچ کلمات کلیدی مهم ترین عامل رنک سایت و بهبود سئو بود. اما امروز الگوریتم های پاندا و مرغ ماهیخوار این روند را تغییر دادند. با این حال تحلیل رنکینگ سایت تان برای هر کلمه کلیدی خالی از لطف نیست.

کلمه کلیدی در سئو

کلمه کلیدی چیست؟

منبع: mcseo.ir