Your browser does not support JavaScript!
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت شرکتی
مشاوره رایگان
طراحی سایت و جایگاه سئو در آن

طراحی سایت امروزه توسط افراد بسیار مختلفی انجام می‌شود. اما به راستی آیا تمامی این افراد وب سایتی بهینه را تحویل مشتریان خود می‌دهند؟ آیا از جایگاه سئو در طراحی سایت اطلاعات کافی دارند؟ سوالات این چنینی بسیار زیادی وجود دارد که پاسخ به آنها بسیار زمانبر خواهد بود. اما اکنون قصد داریم تا جایگاهی که سئو در طراحی سایت دارد را برای شما بگوییم.

چرا امروزه طراحی سایت یک نیاز است؟

به جرات می‌توان گفت امروزه با توجه به انفجار اطلاعاتی و استفاده روزافزون از اینترنت و فضای مجازی طراحی سایت برای مشاغل و اهداف مختلف یک نیاز اساسی به شمار می‌رود. در عصری که افراد حتی برای خوردن یک لیوان نوشیدنی نیز به اینترنت مراجعه کرده و درباره آن سرچ می‌کنند، بی‌شک کسب و کارهایی که در فضای مجازی فعالیت ندارند را می‌توان کسب و کارهایی مرده در نظر گرفت. یک طراحی سایت بهینه و هدفمند توأم با رعایت اصول سئو تا حد زیادی منجر به دیده شدن شما در هر زمینه‌ای که مد نظر دارید می‌گردد.

داشتن یک وب سایت در فضای مجازی برای کسب و کارهای مختلف و یا حتی با اهداف عام المنفعه مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است، فضای دوستانه‌تری برای تبلیغات به شمار می‌رود، باعث می‌شود شما در تمام بیست و چهار ساعت شبانه روز در دسترس باشید و بالطبع سطح رضایت مشتریان و مخاطبان شما افزایش می‌یابد.

همچنین طراحی سایت فرصتی است برای اثبات اعتبار، به اشتراک‌گذاری اطلاعات، ایجاد رابطه بهتر با مشتریان و مخاطبان و مدیریت بهینه آنها، تازگی و به روز بودن و در نهایت افزایش فروش و رونق کسب و کار. اما طراحی سایت و سئو دو اصل جدایی ناپذیر هستند و بدون رعایت اصول سئو طراحی یک وب سایت عملا کار بیهوده ای است. اما نقش سئو چیست؟ 

سئو چیست

نقش سئو در طراحی یک سایت

اگر بخواهیم سئو را به زبان ساده تعریف کنیم باید بگوییم سئو مجموعه اصول و قواعدی است که باعث می‌شود سایت شما بهتر و بیشتر دیده شده و در رنکینگ سرچ موتورهای جستجو جایگاه بالاتری داشته باشد. رعایت اصول سئو هنگام طراحی وب سایت با استفاده از تکنولوژی های روز همچون CSS3 و HTML منجر به بهتر دیده شدن سایت و بارگذاری بر روی هر دستگاهی ( موبایل، کامپیوتر، تبلت ) می‌شود. 

سئو چیست؟

اصول طراحی سایت و سئو توسط موتورهای جست و جو تعیین می‌شود و تقریبا به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند. سئو سایت نیازمند زمان و فعالیت مداوم است و مدام باید چک لیست آن به روزرسانی شود. استفاده از مطالب مفید و پرطرفدار، عکس و انیمیشن، کلمات کلیدی پر استفاده، طراحی نقشه سایت برای هر یک از موتورهای جست و جو و ... همه و همه از اصول سئو در طراحی سایت هستند که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند منجر به افزایش چشم گیر مخاطبان وب سایت شما خواهد شد. بنابراین هنگام طراحی وب سایت های مختلف نقش کلیدی سئو را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

اگر قصد راه اندازی یک وب سایت سئو شده را داری می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. این خدمات شامل: طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت سازمانی، طراحی وب سایت شخصی و طراحی سایت فروشگاهی می‌شوند.