Your browser does not support JavaScript!

سفارش و محاسبه هزینه خدمات آنلاین است | مراحل ثبت سفارش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
چطور یک هاستینگ برای سایت فروشگاهی انتخاب کنیم؟

در دنیای مدرن امروز که همه چیز اینترنتی شده است و فروشگاه های اینترنتی نیز رواج بیشتری پیدا کرده و طرفداران زیادی دارند. پیش نیاز ایجاد یک فروشگاه اینترنتی وجود هاستینگ برای سایت است. یکی از ویژگی های هاستینگ برای سایت فروشگاهی سرعت بالای آن است که اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای اینکه بتوانیم در دنیای رقابت اینترنتی از رقبای خود سبقت بگیریم انتخاب یک هاست مناسب و ایمن اهمیت بالایی دارد.

انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات هاست

تنها برقراری ارتباط با شرکت ارائه دهنده خدمات هاست برای انتخاب هاستینگ کافی نیست و شما باید با دریافت اطلاعات کافی و دقت بالا یک انتخاب درست و اصولی را انجام دهید.

برای انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات هاست باید ویژگی های شرکت را بررسی کنید. در واقع سابقه فعالیت شرکت مورد نظر، تعداد مشتریانی که این شرکت را جهت دریافت هاستینگ برای سایت فروشگاهی خود انتخاب نموده اند، نوع تعهد کاری شرکت و... مهم هستند.

دقت داشته باشید یک شرکت معتبر که ارائه دهنده خدمات هاست است از هیچ گونه تبلیغات غیر واقعی نمی توانند استفاده کند. مانند هاست رایگان یا نامحدود، بزرگنمایی و به طور کلی هر تبلیغات دیگری در منطق قوانین شرکت های خدمات هاست وجود نخواهد داشت.

خرید هاستینگ برای سایت فروشگاهی انتخاب سخت و مشکلی نیست. اما این در صورتی است که شما اطلاعات کافی داشته باشید و بتوانید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید.

بودجه برای تهیه هاستینگ چقدر است؟

یکی از موارد دیگری که جهت تهیه هاستینگ برای سایت فروشگاهی مورد توجه قرار می ‌گیرد بودجه تهیه هاستینگ است. میتوانید برای خرید هاستینگ معتبر پس از انجام تحقیقات مورد نیاز و با توجه به بودجه در دسترس از هاستینگ های خارجی یا داخلی خریداری کنید. 

این بودجه مورد نیاز با توجه به نیاز شما و مشتریانتان مشخص می ‌شود. می توانید با توجه به فروشگاه اینترنتی که دارید و بودجه مورد نظر هاستینگ مناسبی را از شرکت معتبر و مطمئن دریافت کنید.

انواع هاستینگ:

  1. هاست میزبانی وب اشتراکی: این هاست همان طور که از اسمش پیداست، به صورت اشتراکی برای چندین وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ممکن است هزار وب سایت بر روی یک سرور قرار داشته باشد. برای همین این هاست ها را اقتصادی می نامند.
  2. هاست نمایندگی میزبانی وب: در این نوع از هاستینگ برای فروشگاه، شما می توانید قسمتی از سرور خود را به صورت رایگان یا در مقابل دریافت هزینه ای در استفاده شخص دیگری قرار بدهید.
  3. هاست میزبانی وب رایگان: این نوع هاست بیشتر دارای جنبه تبلیغاتی است. بیشتر مناسب افرادی است که بودجه مورد نیاز برای خرید هاست میزبانی وب اشتراکی را ندارند. معمولاً این افراد مبتدی و تازه کار هستند البته استفاده از این روش محدودیت هایی نیز دارد.
  4. هاست میزبانی سرور مجازی: در اینجا یک سرور واحد و پایه وجود دارد که برای ایجاد سرور مجازی از نرم افزارهای مجازی سازی استفاده شده و سرور واحد را به چند سرور مجازی تقسیم می نمایند.
  5. هاست میزبانی اختصاصی: بعضی از افراد تمایل دارند که یک سرور اختصاصی مخصوص به خود داشته باشند که شرکت یک سرور جداگانه را به آنها اختصاص می‌دهد. در این شرایط تنها وب سایت مشتری یا همان هاستینگ برای فروشگاه به صورت خصوصی بر روی این سرور قرار می گیرد.
  6. هاست فضای میزبانی سرور: این روش نسبت به دیگر روش هایی که تاکنون توضیح داده شد کمی گران تر است اما فواید بیشتری دارد. معمولا این سرورها به صورت اختصاصی در محل کار مشتری نصب خواهد شد.
  7. هاست میزبانی وب ابری: خرید هاستینگ برای سایت فروشگاهی به صورت میزبانی وب ابری را می ‌توان بهترین انتخاب دانست. این هاست ها متقاضیان زیادی دارد و سایت مشتری همیشه در بهترین نقطه قرار می گیرد. در میزبانی وب ابری همیشه چند سرور فعال هستند.
  8. هاست میزبانی خوشه ایی: هاست میزبانی خوشه ای یکی از پیشرفته ترین هاستینگ ها است که می توان آن را تقریباً شبیه میزبانی وب ابری دانست. البته تفاوت‌هایی وجود دارد، که در میزبانی خوشه ای زمانی که یک سرور از کار افتاد سرور دیگری به صورت خودکار فعال شده و به سوی ترافیک مربوط به سرور از کار افتاده روان خواهد شد.

جمع بندی

هاستینگ برای سایت فروشگاهی فضایی در اینترنت است که به میزبانی وب سایت شما اختصاص داده می شود. یکی از مهمترین اقدامات قبل از راه اندازی سایت اینترنتی تهیه هاست مورد نیاز با توجه به شرایط سایت است که باید در انتخاب این هاست دقت کافی داشته باشید و از شرکت های معتبر تهیه کنید.

نویسنده: سمیرا حیدری

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید