Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا شبکه اجتماعی
به کمک گروه های لینکداین شبکه ی برند خود را در سراشیبی پیشرفت بیندازید

هنگام به نمایش گذاشتن برند شخصی خود، تحکیم ارتباطات برای ساختن یک شبکه و رابطه ای قوی با مخاطبین اهمیت بسیار زیادی دارد. به کمک استراتژی های منطقی، می توانید برای کسب و کار خود مشتری و مخاطب های بسیاری جذب کنید. لینکداین پر مخاطب ترین شبکه ی اینترنتی در زمینه ی کسب و کار است. در این شبکه می توانید نمونه کارهای خود را با هدف جذب مشتری و کسب فرصت های شغلی بیشتر پست کنید. رزومه ی کاری خود را قرار دهید و با افراد حرفه ای در زمینه ی کاریتان مرتبط باشید. مردم اکثرا با هدف کسب اطلاعات و برقراری ارتباط های کاری عضو این شبکه می شوند. راه های زیادی وجود دارد تا شما هم کسب و کار خود را از این طریق توسعه دهید.

شیوه های تقویت برند با استفاده از گروه‌های لینکداین

  • خود را آماده کنید؛ با توجه به هدف کسب و کار خود گروه هایی که در آن ها عضو می شوید را با دقت انتخاب کنید. توجه کنید که در هر گروه، کدام افراد بیش از همه تاثیر گزار و فعال هستند. هنگامی که حساب کاربری خود را می سازید به فاکتورهایی که افراد را به کار شما جذب می کند، و شما را از شرکت های مشابهتان متمایز می کنند، اهمیت بیشتری دهید.
  • لوگوی مناسب طراحی کنید؛ یکی ازجنبه های مثبت لینکداین برندینگ منحصر به فرد برای هر حساب کاربری است. لوگوی خود را به گونه ای انتخاب کنید که با وب سایت و حساب های شبکه های اجتماعی دیگرتان هم هماهنگی داشته باشد تا مشتری هایتان شرکت شما را به جا بیاورند. بیوگرافی و پیام خود را واضح و مرتبط انتخاب کنید تا مشتری ها دقیقا بدانند عضو چه گروهی می شوند.
  • گروه خود را منحصر به فرد کنید؛ با توجه به اینکه حدود 1.5 بیلیون گروه در لینکداین  وجود دارند، ممکن است متمایز کردن خود از بقیه غیر ممکن به نظر برسد. با پست کردن مطالب به صورت دائم، داشتن نکاهی تازه، و به اشتراک گذاشتن مطالب خود در شبکه های اجتماعی دیگر و شفافیت در کار می توانید دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید. 
  • تنها کار نکید؛ به محض اینکه اندکی پیشرفت کردید، اعضایی قابل اعتماد انتخاب کنید و تیم خود را تشکیل دهید تا گروهتان را اداره کرده و کار هایتان را به اشتراک بذارند. آن ها نه تنها می توانند به شما در پاک کردن اسپم ها کمک کنند، بلکه می توانند به انجام کار هایتان سرعت ببخشند.

لینکداین مکان مناسبی است برای اینکه با افراد حرفه ای در زمینه ی کاریتان در ارتباط باشید، و همچنین افرادی که به تجربه و مهارت شما نیازدارند را بیابید. به این شکل به راحتی می توانید در فضایی صمیمانه کسب و کار خود را توسعه دهید.