Your browser does not support JavaScript!

سفارش و محاسبه هزینه خدمات آنلاین است | مراحل ثبت سفارش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

امروزه تمامی طرح های گرافیکی مربوط به تبلیغات باید بر اساس یک برند بوک مشخص که برای هویت تجاری خاص تهیه شده است، ساخته شود تا موفق عمل کند و موثر واقع شود. چرا که شما به این طریق می توانید مخاطبین خود را با جلب نظر و اعتمادشان حفظ کرده و کیفیت مجموعه کارهای تبلیغاتی خود را بالا نگه دارید. زمانی که شما ارتباط بصری منحصر به برند خود را داشته باشید و همواره بر طبق آن طراحی های خود را پیش ببرید باعث این خواهد شد که در حافظه ی مخاطب خود ماندگار شوید و اعتماد او را به خود جلب کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

زمانی که قدم به طراحی سایت گذاشتم، اولین سایت را بر اساس مامبو طراحی کرده بودم. در آن دوران مامبو قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوای جهان بود. از آن زمان تغییرات بسیار زیادی رخ داده است. مامبو، به دو دسته جوملا و ادامه مامبو تقسیم شد و چند سال بعد دیگر خبری از ادامه پروژه مامبو نبود. اما جوملا جای مامبو را گرفت، و توانست جایگاه بزرگی میان سیستم های مدیریت محتوا در جهان به دست بیاورد. در میان سیستم های مدیریت محتوا، بیش از همه به جوملا، وردپرس، دروپال، مامبو و E107 کار کردم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در تمام مدتی که بر روی فروش اینترنتی، و بازاریابی محتوایی کار کرده ام، همواره برای مشتریان جدید یک سوال در ذهنم وجود داشته است: آیا باید بیشتر بر روی سئو تمرکز کرد و یا بر روی تبلیغات کلیکی؟ این سوال را در ذهن خودتان داشته باشید. جستجوی ارگانیک یا پرداختی دو اصل مهم و متفاوت، اما دو روی یک سکه هستند. ایجاد مسیر برای سایت از طریق سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو) و یا تبلیغات کلیکی هر دو برای ورود کاربران به سایت شما کمک می کنند. چیزی که هر دوی این استراتزی ها را به هم مرتبط می کنند یکی است: افزایش بازدید سایت! 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اگر شما هم می خواهید در سال ۲۰۱۷ یکی از کسب و کارهای موفق باشید، باید برای آن آماده شوید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویه ی دیجیتالی شرکت خود را تنظیم کنیم. در زیر ۱۰ رویه دیجیتال برندینگ و کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ آورده شده است. به شما پیشنهاد می کنم، تک تک موارد را به دقت مطالعه و تحلیل کنید. برای مقابله و یا استفاده ازآنها اماده شوید، تا بتوانید یکی از موفق ترین کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ باشید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

کسب و کار مثل یک مسابقه است! اگر قصد دارید در کسب و کارتان موفق باشید، باید از تمامی ابزارهایتان برای پیش افتادن از سایر رقبا استفاده کنید. یکی از مهمترین ابزار ها و موثرترین آنها سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) می باشد. موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل رعایت موارد بسیار زیادی می باشد. اما الگوریتم موتورهای جستجو همواره در حال تغییر است و افرادی در سئو موفق تر هستند که سایت خود را با الگوریتم ها وفق می دهند. اگر میخواهید برای سئو ۲۰۱۷ آماده شوید، قصد دارم مواردی که در سال 2017 باید به آنها توجه کنید را برایتان معرفی کنم.

زیر مجموعه ها