Your browser does not support JavaScript!
هزینه: رایگان
پیشنهاد کلمه کلیدی
پیشنهاد کلمه کلیدی

به دنبال پیشنهاد کلمه کلیدی برای تولید محتوا هستید؟ می خواهید بدانید از چه کلید واژه‌هایی (Keyword) برای محتوانویسی استفاده کنید؟ لولسا یک ابزار فوق العاده برای این‌کار در اختیارتان قرار داده است. ابزار لولسا به صورت رایگان و آنلاین در اختیار کاربران است. با استفاده از این ابزار دیگر مشکل پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای تولیدمحتوا وجود ندارد! شما اکنون یک ابزار بررسی کلمه کلیدی دارید.

ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای تولید محتوا

برای استفاده از ابزار انتخاب کلمه کلید تنها کافی است تا به صفحه این ابزار مراجعه کنید. کلمه اصلی و مهمی که می خواهید کلمات کلیدی مترادف، مهم، مرتبط و ... برای آن پیدا کنید را وارد می‌کند. سپس یکی از دو شیوه تولید کلمه را انتخاب می‌کند. سپس لیست کلمات برای شما به نمایش در خواهد آمد. با توجه به اینکه این ابزار بر پایه موتور جستجو گوگل عمل می‌کند، ممکن است تا چند دقیقه پیدا کردن صدها کلمه کلیدی زمانبر باشد. این ابزار به ترتیب شروع به نمایش کلمات کرده و نیازی نیست تا پایان جستجو منتظر باشید. البته شایان ذکر است که اگر جستجو را تکمیل کنید، لیست کامل تر خواهید داشت.

پیشنهاد کلمه کلیدی برای تولید محتوای ارزشمند

یکی از مشکلاتی که نویسندگان محتوا دارند، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب است. بهترین حالت این است که بدانیم گوگل تولید محتوا برای چه کلمات کلیدی را پیشنهاد می‌دهد. این ابزار دقیقا همین مشکل را برطرف می‌کند! به شما می‌گوید گوگل چه کلمات کلیدی‌ای را برای تولیدمحتوا پیشنهاد می‌کند.

طبعا بدون داشتن ایده مناسب، تولید محتوا نمی‌تواند با برنامه ریزی انجام بپذیرد و نتایج لازم را به دست بیاورید. به همین جهت، استفاده از این ابزار ارزشمند را برای محتوا نویسی فراموش نکنید.

کلمه کلیدی چیست؟

تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمه کلیدی (Keyword Research) یکی از مهمترین کارهایی است که یک سئو (SEO) کار باید انجام دهد. برای انجام این کار، پیش از هر چیز نیاز به پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای تولید محتوا و سئو است. این ابزار لولسا به شما برای این منظور کمک می‌کند. به سادگی می‌توانید بفهمید کدام کلمات کلیدی مهم‌تر هستند و سایت خود را برای آنها بهینه کنید. اکنون یک ابزار رایگان تحقیق کلمه کلیدی در اختیار شما قرار گرفته است.

تولید محتوا چیست

سوالات متداول

این ابزار چطور کلمات کلیدی را پیشنهاد می‌دهد؟

  • این ابزار بر پایه موتور جستجو گوگل نوشته شده است و بهترین و برترین کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی هزینه دارد؟

  • این ابزار به صورت رایگان و بدون محدودیت در اختیار تمامی کاربران سایت قرار گرفته است.

چه تعداد کلمه کلیدی پیشنهادی با این ابزار به دست می‌آورم؟

  • این موضوع بسته به موضوعی دارد که برای آن می‌خواهید تولید محتوا کنید. اما این ابزار حداقل ۱۰۰ کلمه کلیدی پیشنهادی در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای استفاده از این ابزار آیا نیاز به نصب افزونه، نرم افزار و یا اکستنشن وجود دارد؟

  • خیر این ابزار به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب هیچ افزونه، نرم افزار یا اکستنشن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ابزار برای تحقیق کلمه کلیدی رایگان است؟

  • بله این ابزار به شما کمک می‌کند به صورت رایگان به تحقیق کلمه کلیدی بپردازید.