Your browser does not support JavaScript!
بخش دانلود به وب سایت افزوده شد

اگر شما هم سایت لولسا را در مدت کوتاهی که راه اندازی شده است دنبال کرده باشید، حتما با این موضوع روبرو شدید که لولسا همیشه در حال تغییر است. تلاش کردیم هر روز امکاناتی جدید، خدماتی بهتر و بیشتر را برای شما فراهم کنیم. در همین راستا بخش جدیدی را در سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا راه اندازی کردیم با نام دانلود.

بخش دانلود

نام این بخش گویای همه چیز است، اما ذکر چند نکته را خالی از لطف نمی دانیم. اولی اینکه این بخش به صورت آزمایشی راه اندازی شده است. ممکن است هنوز دارای مشکلاتی باشد که پیشا پیش از هرگونه مشکل احتمالی از شما معذرت می خواهیم.

دوم اینکه این بخش را می خواهیم پله پله راه اندازی کنیم. در مرحله اول تنها کتاب گذاشته ایم برای دانلود. در مراحل بعدی، نرم افزا و اپلیکیشن و افزونه های سیستم های مدیریت محتوا نیز به این بخش افزوده می شود.

البته توجه داشته باشید، تمامی فایل هایی که در بخش دانلود لولسا است فایلهایی هستند که صاحبان و تولید کنندگان آنها اجازه استفاده رایگان برای کاربران را داده اند و یا محصول تیم طراحی و تبلیغات لولسا است. و از قرار دادن کلیه نرم افزارها، کتاب ها افزونه ها و سایر مواردی که سازندگان و تولیدکنندگان آنها، تصمیم به فروش محصول یا خدمات خود دارند، ما نیز با احترام به حقوق آنها، به هیچ عنوان چینی فایل هایی را انتشار نخواهیم داد.

امیدواریم این بخش جدید سایت بتواند برای شما دوستان عزیز لولسا مفید باشد.

باز هم به ما سر بزنید.

با احترام

تیم طراحی و تبلیغات لولسا