Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن خدمات رایگان

سلام دوستان عزیز. پس از مدتی دوباره برای شما می نویسیم. در این مدت تلاش کردیم تا کمی به خدمات برسیم و بتونیم بهتر در خدمتتون باشیم. امروز قصد داریم تا یک خبر خوبو بهتون برسیونیم. قراره لولسا چندتا خدمات مفید اما رایگان در اختیارتون قرار بده. افزوده شدن خدمات رایگان به جعبه ابزار لولسا، شروع یه بخش جدیده.

معرفی افزوده شدن خدمات رایگان

لولسا قرار نیست همه خدماتش با هزینه باشه. یه سری خدمات داریم که برای همه هست. رایگانه و قرار نیست بابتشون هزینه ای بپردازین. چندتاشون الان راه اندازی شدن که بهتون معرفی می کنیم.

برش عکس: به وسیله این ابزار، بدون اینکه نرم افزاری روی گوشی یا کامپیوترت نصب کنی، میتونی عکس هات رو کراپ کنی. برای اینکار حتی نیاز به آپلود عکس هم نداری!

تبدیل عکس به Webp: اگه برات سئو خیلی مهمه، بهتره از تصاویر Webp تو سایتت استفاده کنی تا سرعت سایت بهتر بشه. اینکار باعث افزایش رتبه تو گوگل هم میشه. برای تبدیل عکسات به WebP الان نه نیازه نرم افزار نصب کنی و نه پلاگین و افزونه! خیلی راحت، ساده و آنلاین متونی عکساتو Webp کنی. برای اینکار حتی نیاز به آپلود عکس نداری!

پیدا کردن کد رنگ تصویر: تا حالا شده یک تصویر ببینی بخوای کد رنگ یک بخش خاصیشو برداری اما نتونی؟ حتی اگه نرم افزار نداشته باشی، با استفاده از این ابزار لولسا می تونی کد رنگ هر تصویریو پیدا کنی. یه نکته جالب دیگه، حتی نیاز نیست عکست آپلود بشه!

نوشتن پرسونای مشتری: یکی از کارای مهمی که برای یک کسب و کار باید انجام داد، نوشتن پرسونای مشتریاشه. ما یه ابزار رایگان برات گذاشتیم بتونی باهاش پرسونای مشتریاتو تهیه کنی و اونو به صورت PDF دانلود کنی.

نوشتن تحلیل SWOT: نوشتن این ماتریس برای کسب و کارها یه امر بسیار مهمه. امروز با این ابزار می تونی ماتریس کسب و کارتو بنویسی.

ساختن پالت رنگی برای رنگ سازمانی: برای انتخاب رنگ سازمانی نیاز نیست حتما نرم افزار داشته باشی. ابزار رایگان لولسا بهت کمک می کنه بتونی راحت رنگ سازمانی برای خودت انتخال کنی.

پیدا کردن دامنه برای ثبت: به این کار می گن Whois! به ابزاری برای هوایز نیاز داشتی؟ خب اینم لولسا برات رایگان گذاشته.

همه این ابزارا، توی قسمت جعبه ابزار لولسا هستن. فقط باید بری و ازشون استفاده کنی. امیدواریم بتونی با این ابزارا، کسب و کارتو رونق ببخشی.

دوستدار تو، لولسا!