Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن اینفوگرافیک به مقالات

اگر شما هم از خوانندگان مقالات سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا هستید، می دانید که یکی از خدمات اصلی لولسا، مقالات رایگان و آموزشی می باشد. ما در آگرین تلاش کردیم مطالبی را برای شما اماده کنیم، که به روز بوده و پس از خواندن مقالات، خواننده مطلب دانشی مفید به دست بیاورد.

افزوده شدن اینفوگرافیک

در نوشتن مقالات، تلاش نویسندگان و تولید کنندگان محتوا این بود که مطالب قابل فهم، با توضیحات کامل باشند و خواننده برای آشنایی با آن مطلب نیازی به جستجو در اینترنت نداشته باشد. برای بهتر شدن این خدمات تصمیم بر این گرفتیم تا این اموزش ها را با خدمات اینفوگرافیک بهبود ببخشیم. از این پس تمامی مطالب آموزشی و مقالات آگرین، با اینفوگرافیک همراه خواهند بود. و اگر در به یاد سپردن مطالب دچار مشکل شدید و یا زمان خواندن کل محتوا را ندارید، می توانید با مراجعه به اینفوگرافیک، کلیات را به دست بیاورید.

این اینفوگرافیک ها بر اساس متون سایت طراحی شده اند و انتشار آنها با ذکر آدرس سایت لولسا هیچ گونه ایرادی ندارد، بلکه باعث خوشحالی ما نیز می شود که این مطالب را بتوانید برای افراد بیشتری به اشتراک بگذارید تا آموزش، به وسیله اینفوگرافیک به دست همه برسد.

امیدواریم این خدمات برای شما مفید واقع شوند.

با احترام

تیم طراحی و تبلیغات لولسا