Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن بخش منوی کاربری

با سلام، همان طور که قبلا به شما دوستان گرامی قول داده بودیم بخش هایی به سایت لولسا اضافه خواهیم کرد، بخشی از این اتفاق روز گذشته افتاد و بخشی با عنوان منوی کاربری به سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا اضافه شد. 

در این بخش جدید چند امکان جدید برای بازدیدکنندگان سایت اضافه شده اند.

امکانات جدید سایت لولسا

بخش پیشنهادات و انتقادات: به وسیله این بخش می توانید پیشنهادات و انتقادات خودتان را برای ما ارسال کنید و ما را راهنمایی کنید.

بخش قوانین و مقررات: از این پس قوانین و مقررات تیم طراحی و تبلیغات لولسا را می توانید از روی سایت مشاهده فرمایید و نسبت به انها اگاهی کسب کنید.

بخش نمونه قرارداد: در این بخش نمونه ای از قرارداد تیم طراحی و تبلیغات لولسا قرار گرفته است. این نمونه قرارداد برای طراحی سایت، طراحی گرافیک, تولید انیمیشن و تیزر و کلیه خدمات لولسا می باشد.

بخش سوالات متداول: در این بخش برخی از سوالات متداول را برای شما عزیزان پاسخ داده ایم. همچنین در صورت نیاز می توانید سوالات خود را از ما بپرسید و در صورت عمومی بودن آن سوال، برای دیگران نیز به نمایش در می آید.

امیدواریم این بخش های جدید سایت بتوانند برای شما مفید بوده و رضایت شما عزیزان را به دست بیاوریم. همچنین بخش های جدیدی به سایت افزوده خواهند شد و شما همیشه لولسا را با خدمات جدید خواهید دید.

باز هم به سایت و وبلاگ ما سر بزنید.

با تشکر،

تیم طراحی و تبلیغات آگرین