Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن بخش جدید به سایت لولسا

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما دوستان عزیز لولسا، اگر در چند روز گذشته به سایت لولسا مراجعه کرده باشید، احتمالا متوجه افزوده شدن بخش جدیدی به سایت شده اید. اگر هنوز به سایت مراجعه نکردید، با ورود به سایت لولسا با قسمت جدیدی با نام اینفوگرافیک روبرو خواهید شد.

بخش اینفوگرافیک

در این بخش سایت، ما قصد داریم اینوگرافیک های آموزشی لولسا را قرار دهیم. برخی از این اینفوگرافیک ها دارای مقالات هستند که برای استفاده بیشتر می توانید مقاله مربوط به آنها را مطالعه بفرمایید و بخشی دیگر اینفوگرافیک هایی هستند که جدای از هر مقاله می باشند و اطلاعات مورد نیاز تماما در همان تصویر نمایان می شود.

در حال حاضر این بخش با اینفوگرافیک های بخش مقالات وب سایت لولسا راه اندازی شده است و در همین مدت کمی که از راه اندازی ان می گذرد، مطالب زیادی را در خود جای داده است. در ادامه همین راه، اینفوگرافیک های بسیار بیشتری به این بخش افزوده خواهد شد و شما می توانید از این نوع آموزش ها و اطلاعات تصویری که در بسیاری مواقع می توانند از مطالب نوشتاری مفید تر باشند استفاده کنید.

این بخش از وب سایت لولسا - همانطور که با مراجعه به آن مشاهده خواهید کرد - به نوعی در ادامه روند تیم طراحی و تبلیغات لولسا برای آموزش رایگان و همگانی می باشد. تلاش داریم این بخش بتواند یکی از قدرتمند ترین بخش های سایت لولسا شود و به سرعت جای خودش را میان شما عزیزان باز کند.

همچنین قابل ذکر هست که استفاده از این اینفوگرافیک ها، با ذکر نام منبع و بدون دستکاری در تصاویر و حذف واتر مارک ها، برای تمامی صاحبان وب سایت ها، وبلاگ ها، صفحات شبکه ها و کانال های شبکه های مجازی بدون منع می باشد. پس اگر شما هم صاحب یکی از این رسانه ها هستید و می خواهید مطالبی آموزشی و اطلاعات مفید را در اختیار مخاطبینتان قرار دهید، می توانید از این بخش سایت ما استفاده کنید.

با تشکر از حسن توجه شما عزیزان

تیم طراحی و تبلیغات لولسا.