Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن مشاوره و پشتیبانی آنلاین

با عرض سلام و روز بخیر، اگر شما هم یکی از کاربران همیشگی سایت لولسا هستید، به خوبی می دانید ما همیشه و به تناسب زمان امکانات و بخش های جدیدی به وب سایت اضافه کرده ایم. شعار ما در لولسا "تمام آن چیزی که نیاز دارید" می باشد. ما به دنبال جذب مشتریان بسیار زیاد نیستیم، چرا که اصولا هر شرکت، موسسه و یا سازمانی را به عهده نمی پذیریم و همواره از میان افرادی که به ما مراجعه می کنند، انتخاب می کنیم. اما این موضوع باعث می شود ما سرویس های بهتر و بیشتر و به مشتریان خاص خود بدهیم. یکی از این امکانات که به تازگی افزوده شده است بخش مشاوره و پشتیبانی انلاین می باشد.

امکانات بخش مشاوره و پشتیبانی آنلاین

در چند وقته گذشته، اگر به سایت لولسا مراجعه کرده باشید، در گوشه سمت راست و گاهی سمت چپ صفحه با دکمه ای آبی رنگ مواجه می شوید که در زمان های مورد نیاز به شما پیام می دهد. اما این دکمه آبی رنگ به صورت کلی چه کاری می کند و چه امکاناتی را در اختیار شما می گذارد؟

به وسیله این دکمه آبی رنگ شما می توانید با متخصصین و مشاوران انلاین ما صحبت کنید، سوالات خودتان را بپرسید، درخواست مقاله جدید در سایت داشته باشید و ... . کافی است روی دکمه کلیک کنید و در چت باکس شروع به تایپ کردن نمایید. لازم به ذکر هست که این بخش تنها در ساعات اداری فعال می باشد.

یکی از موارد مهمی که در بالا هم به آن اشاره شد و از خصوصیات این بخش است درخواست مقاله می باشد. اگر نیازمند مقاله ای تخصصی در زمینه طراحی و یا تبلیغات هستید و مقاله ای مناسب در فضای اینترنت پیدا نکرده اید، کافی است از طریق همین دکمه آبی رنگ با کارشناس ما تماس بگیرید و همان جا مقاله ای که مورد نظر شما هست را در خواست دهید. مقاله مورد نظر شما حداکثر تا 72 ساعت پس از ثبت شما، روی سایت قرار خواهد گرفت. دقت داشته باشید که این کار کاملا رایگان بوده و حتی نیاز به عضویت در سایت هم ندارید.

امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم با شما عزیزان ارتباط بهتری برقرار کنیم و نیازهای شما را سریعتر و بهتر پاسخگو باشیم.

باز هم به ما سر بزنید، مطمئن باشید در دفعه بعدی که به لولسا مراجعه می کنید، باز همم امکانات جدیدی به سایت اضافه شده است.

با سپاس از حسن توجه شما دوستان عزیز،

تیم طراحی و تبلیغات لولسا