Your browser does not support JavaScript!
خدمات کارت ویزیت دیجیتال
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات کارت ویزیت دیجیتال کیوآرکد

اگر می‌خواهید یک کارت ویزیت دیجیتال کیوآرکد Qrcode داشته باشید، این خدمات را می‌توانید هم اکنون در لولسا سفارش دهید. در این بخش می‌خواهیم شما را بیشتر با این خدمات جدید معرفی آشنا کنیم.

طراحی کارت ویزیت دیجیتال کیوآرکد

کارت ویزیت یکی از چیزهایی است که تقریبا هر شخصی برای کسب و کار خود به آن نیاز دارد. در گذشته کارت ویزیت‌ها به صورت چاپی بود. در نتیجه مشکلات فراوانی پیش روی شما قرار می‌گرفت. به عنوان مثال اطلاعاتی که می‌توانستید روی کارت ویزیت درج کنید محدود بود. نمی‌توانستید به سادگی هر اطلاعاتی که می‌خواهید را روی کارت ویزیت درج کنید. باید انتخاب روش‌های تماس را با احتساب ابعاد بسیار محدودی انجام می‌دادید.

از دیگر مشکلات کارت ویزیت‌های قدیمی هزینه‌های چاپ بود. چاپ کارت ویزیت هزینه کمی ندارد و خودش یک چالش محسوب می‌شود. اما اکنون چرا باید از این روش قدیمی استفاده کنیم؟ بسیاری از افراد دیگر کارت ویزیت‌های چاپی را با خود جابه‌جا نمی‌کنند. آنها مایل هستند تا اطلاعات تماس شما را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشند به جای آنکه در جیبشان سنگینی کند.

استفاده از کیوآرکد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر چند سال پیش افراد کمی بودند که می‌دانستند qr code چیست، امروزه تقریبا همه روی گوشی تلفن همراه خود نرم‌افزار خواندن کیوآرکد دارند. ما هم از همین موضوع استفاده کردیم و خدمات طراحی کارت ویزیت دیجیتال را ارائه کردیم.

کلیه اطلاعات تماس یا همان کارت ویزیت به صورت یک کیوآرکد در می‌آید که می‌توانید آن را در اختیار افراد بگذارید. هزینه چاپ نخواهید داشت و می‌توانید اطلاعات تماس بسیار متنوعی داشته باشید. نیاز نیست کسی کارت ویزیت را با خود داشته باشد تا به اطلاعات تماس شما دستیابی پیدا کند. حتی می‌توانید کارت ویزیت دیجیتال را به صورت لینک در اختیار افراد بگذارید.

ویژگی‌های خدمات کارت ویزیت دیجیتال

اگر بخواهیم به ویژگی‌های اصلی این خدمات اشاره کنیم، شامل موارد زیر می‌شود:

  • هزینه بسیار پایین و مناسب
  • دائمی و بدون تاریخ انقضا
  • اطلاعات تماس متنوع
  • امکان سفارش کیوآرکد حرفه‌ای با درج لوگو روی کیوآرکد

سفارش کارت ویزیت دیجیتال کیوآرکد

اگر می‌خواهید کارت ویزیت دیجیتال کیوآرکد سفارش دهید، نمونه مشاهده کرده و از هزینه‌های این خدمات مطلع شوید، کافی است تا به صفحه این خدمات در سایت مراجعه کنید:

آشنایی با سایر خدمات طراحی کیوآرکد:

اگر می‌خواهید بیشتر درباره کیوآرکد qr code بدانید، به مقاله‌های زیر مراجعه فرمایید: