Your browser does not support JavaScript!
معرفی برند، بخش جدید وب سایت

معرفی برند، بخش جدید است که اگر در چند وقت گذشته به وب سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا مراجعه کرده باشید، حتما آن را دیده اید. احتمالا پس از مراجعه به این بخش، از کلیت این بخش از سایت نیز به خوبی آگاه شده اید. در ادامه بهبود و توسعه خدمات و امکانات، این بخش به تازگی به وب سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا افزوده شده است و با مراجعه به منوی اصلی، بخش معرفی برند می توانید این بخش را مشاهده کنید.

راه اندازی بخش معرفی برند

پس از افزوده شدن چند بخش جدید در سال ۱۳۹۶ به وب سایت لولسا، بخش معرفی برند نیز به خدمات سایت افزوده شده است. این بخش که در دسته اموزش های رایگان لولسا قرار می گیرد، بر خلاف دیگر بخش های سایت، با فاصله زمانی بیشتری به روز رسانی می شود.

هدف ما از راه اندازی این بخش در سایت، آشنایی مدیران برند ها و شرکت های ایرانی، یا برند های موفق جهان می باشد. در هر مقاله، یک برند را برای شما معرفی می کنیم. از انجایی که اطلاعات دقیق مربوط به برند ها، نیازمند بررسی بیشتری نصبت به سایر بخش های آموزشی دارد، لذا به روز رسانی و تولید محتوای این بخش، زمان بر تر خواهد بود. لذا در ابتدای راه اندازی این بخش، هفته ای یک برند جدید در سایت معرفی خواهد شد. بدیهی است، آن طور که روند کاری ما بوده است، پیشرفتی در کار رخ خواهد داد و در آینده ای نزدیک، این به روز رسانی ها بیشتر خواهند شد.

اما باید به اطلاع دوستان و مخاطبین وب سایت برسانیم که دو بخش جدید، به زودی و در چند هفته آینده اضافه خواهد شد. این بخش ها بر پایه بهبود سرویس دهی، برای مشتریان راه اندازی خواهند شد. اما اطلاعات بیشتری از این موضوع، تا زمان راه اندازی رسمی، نمی توانیم به شما عزیزان ارائه دهیم. فقط بدانید، برای ما ارزشمند هستید و هر روز به فکر ارائه خدامات با کیفیت بیشتری به شما هستیم.

ما به پیش می رویم و همیشه با امکانات و بخش های جدید، تلاش خواهیم کرد، خاطر شما عزیزان را خوش نگاه داریم. از ایمیل ها و تماس های محبت آمیز شما سپاسگذاریم و قدر محبت شما را به خوبی می دانیم.

با تشکر از توجه شما

تیم طراحی و تبلیغات لولسا