Your browser does not support JavaScript!
خدمات کیوآرکد کانتکت
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات طراحی کیوآرکد کانتکت

با در دست داشتن کارت ویزیت، مراجعه به صفحه تماس با ما در سایت، نوشتن اطلاعات تماس در بنر چاپی و سایر روش‌هایی که اطلاعات تماس را ذکر می‌کنیم هدف این است که مخاطب شماره و اطلاعات تماس ما را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کند. یک روش جایگزین و ساده‌تر، استفاده از کیوآرکد (qr code) اطلاعات تماس یا همان کیوآرکد کانتکت خواهد بود.

خدمات ساخت کیوآرکد کانتکت

یک کانتکت (Contact) را به سادگی می‌توان در گوشی تلفن همراه ذخیره کرد. اما برای اینکار می‌توان کل مسیر را به یک اسکن ساده از کیوآرکد (qrcode) این اطلاعات تماس ساده‌سازی کرد. اما پیش از هر چیز باید چند مورد را در نظر بگیریم که در ادامه به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات تماس که در گوشی تلفن همراه ذخیره می‌شود محدود است. به عنوان مثال ممکن است گوشی تلفن همراه شما این امکان را داشته باشد که لوکیشن را در بخش کانتکت ذخیره کند، اما این یک امکانات اختصاصی گوشی موبایل شما است و نه یک امکان کلی کانتکت. ممکن است تصور کنید چرا در اطلاعات تماس مواردی همچون لینک شبکه‌های اجتماعی ذخیره نشوند، دلیل این است که ساختار کلی کانتکت‌های موبایل‌های مختلف از این اطلاعات پشتیبانی نمی‌کند.

پس باید ابتدا بدانیم گوشی تلفن شخصی ما و اطرافیانمان نیست که اطلاعات عمومی کانتکت را مشخص می‌کند، بلکه با یک ساختار کلی روبرو هستیم که انتخابی و شخصی نیست. بلکه باید موارد عمومی اطلاعات کانتکت گوشی‌های موبایل مختلف در نظر گرفته شود.
با در نظر گرفتن این موارد، یک کانتکت عمومی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نام و نام خانوادگی
  • نام شرکت
  • ایمیل
  • شماره تماس
  • فکس
  • آدرس سایت

پس از ابتدا می‌دانیم وقتی به کیوآرکد اطلاعات تماس یا همان کانتکت موبایل اشاره می‌کنیم شامل موارد مشخص و خاصی است. البته این موضوع از جهاتی هم موثر است. به این معنی که اطلاعات زیاد به معنی اقدام کم است. اگر شما روش‌های متعددی قرار دهید، افراد نمی‌توانند به سادگی بین روش‌ها تصمیم‌گیری و انتخاب کنند.

در خصوص خدمات لولسا برای ساخت کیوآرکد کانتکت موارد زیر از جمله ویژگی‌های خدمات است:

  1. کیوآرکد دائمی و همیشگی بوده و منقضی نمی‌شود.
  2. با استفاده از خدمات حرفه‌ای می‌توانید لوگو را روی کیوآرکد ثبت کنید.
  3. اطلاعات کیوآرکد دائمی بوده و لذا قابل تغییر نخواهند بود.

سفارش خدمات کیوآرکد کانتکت

برای مشاهده نمونه، ثبت سفارش و اطلاع از هزینه خدمات، به صفحه آن مراجعه بفرمایید:

همچنین می‌توانید از سایر خدمات qr code لولسا در صفحات زیر مطلع شوید:

اگر در خصوص کیوآرکد می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، به این مطالب مراجعه فرمایید: