Your browser does not support JavaScript!
خدمات تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه تولید محتوا
خدمات تولید محتوا سایت

خدمات تولید محتوا سایت لولسا اکنون یکی از قدیمی‌ترین خدمات است که ما به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. امروز می‌خواهیم کمی بیشتر درباره این خدمات و انواع آن برای شما توضیح دهیم تا ساده‌تر دست به انتخاب بزنید.

برای مشاهده خدمات تولید محتوای لولسا، اطلاع از هزینه‌ها و ثبت سفارش به صفحه این خدمات مراجعه کنید:

خدمات تولید محتوا تالیفی

این خدمات برای محتوای عمومی سایت‌ها در نظر گرفته شده است. هر سایتی ممکن است ده‌ها و یا شاید صدها مقاله، محتوای محصول، خبر و آموزش‌های عمومی باشد. در این خدمات ما برای محتوای عمومی سایت شما، محتوای تالیفی ارائه می‌دهیم.

هزینه این خدمات بسیار مناسب بوده و شما بر اساس تعداد سفارش و تعداد کلمات محتوا هزینه پرداخت خواهید کرد. سفارش خدمات به صورت کاملا آنلاین و از طریق سایت انجام می‌شود. به سادگی تعداد محتوا، کلمه کلیدی و عنوان‌های مورد نظر را برای ما ارسال می‌کنید و سفارش شما در مدت زمان کوتاهی تکمیل خواهد شد.

ویژگی‌های خدمات تولید محتوا تالیفی:

  1. هزینه مناسب خدمات تولید محتوا
  2. امکان استفاده از خدمات دیتا اینتری (پست محتوا در سایت برای سایت جوملایی و وردپرسی)
  3. ثبت سفارش آنلاین و بسیار ساده
  4. ارسال محتوا در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  5. مناسب محتوای عمومی سایت

تولید محتوا چیست

پاسخ به چند سوال عمومی درباره خدمات تولید محتوای تالیفی

در این بخش می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین سوالات شما را پاسخ دهیم.

آیا امکان تخفیف در قیمت تولید محتوا وجود دارد؟

بله! لولسا به شما تخفیف اتوماتیک می‌دهد. سیستم سفارش لولسا به شیوه‌ای طراحی شده است که هر چه تعداد سفارش‌های تولید محتوای شما افزایش پیدا کند، قیمت کمتری بابت هر محتوا پرداخت خواهید کرد. ما به صورت هوشمند این سیستم را طراحی کرده‌ایم و شما برای دریافت تخفیف نیاز نیست هیچ کاری انجام دهید.

آیا امکان تحویل محتوای تولید شده در زمان کوتاه‌تر وجود دارد؟

در پاسخ باید گفت خیر! زمان در نظر گرفته شده برای اطمینان از کیفیت محتوا است. در نتیجه امکان کوتاه شده زمان تحویل وجود ندارد.

چند تولید محتوا برای سایت من مناسب است؟

تعداد تولید محتوا بر اساس استراتژی تولید محتوای شما باید محاسبه شود. یک سایت موفق، برای تولید محتوای خود باید یک تقویم تولید محتوا داشته باشد. تقویم تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا محتوانویسی را با نظم و به صورت مشخص انجام دهید.

تقویم تولید محتوا

قیمت تولید محتوا چطور محاسبه می‌شود؟

ما در لولسا سیستم محاسبه هزینه آنلاین و به روز داریم. قیمت بر اساس تعداد کلمات و تعداد سفارش محتوا مشخص می‌شود. همین هزینه در زمان ثبت سفارش از شما دریافت خواهد شد و میان محاسبه هزینه و ثبت سفارش شما هیچ تفاوت قیمتی مشاهده نخواهید کرد.

تولید محتوای تالیفی برای محتوای تخصصی مناسب است؟

خیر. برای محتوای تخصصی باید از خدمات محتوای ویژه استفاده کنید.

آیا می‌توانم شیوه نامه خودم را برای ثبت سفارش تولید محتوا ارسال کنم؟

تولید محتوا در لولسا با شیوه نامه داخلی انجام می‌شود. لذا امکان ارسال شیوه نامه از سمت مشتریان محترم وجود ندارد.

برای هر محتوا چند کلمه کلیدی می‌توانم ارسال کنم؟

برای تولید محتوای تالیفی شما تنها یک کلمه کلیدی ارسال خواهید کرد. امکان ارائه این خدمات با تعداد بیشتر کلمه کلیدی وجود ندارد.

کلمه کلیدی و تولید محتوا

شرکت تولید محتوا چطور پیدا کنم؟

برای انتخاب مجموعه‌ای که کار تولید محتوا را انجام دهد از اینترنت کمک بگیرید. تنها سایت‌هایی انتخاب کنید که توانسته‌اند از تولید محتوا در سئو نتیجه بگیرند و در رتبه‌های خوبی از گوگل برای خدمات تولید محتوا قرار داشته باشند. مجموعه‌ای که نتواند با تولید محتوا خودش رتبه گوگل به دست بیاورد، انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.

قرارداد تولید محتوا شامل چه مواردی است؟

قرارداد تولید محتوا بر اساس نوع آن مشخص می‌شود. ما در لولسا نمونه‌قرارداد خدمات تولید محتوا را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهیم تا به سادگی تصمیم‌گیری کنند. (نمونه قرارداد تولید محتوا)

آیا امکان دریافت شیوه نامه تولید محتوا لولسا وجود دارد؟

شیوه‌نامه تولید محتوا هر مجموعه، یک سند محرمانه و مهم تلقی می‌شود. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی امکان انتشار و یا ارسال شیوه‌نامه تولید محتوا برای مشتریان محترم وجود ندارد.

آیا تولید محتوا همان سئو است؟

خیر! تولید محتوا سئو نیست و نباید این دو را با یکدیگر اشتباه گرفت. سئو بهینه‌سازی موتورهای جستجو است که به عنوان یک استراتژی می‌تواند از تولید محتوا هم استفاده کند. اما تولید محتوا تمام سئو نیست و بخش اعظم سئو مربوط به موارد تکنیکال، سئو خارجی و ساختاری سایت است.

سئو و تولید محتوا

چطور آموزش تولید محتوا ببینم؟

به صورت آنلاین! ما در لولسا دوره تولید محتوا رایگان و کاملی برای شما تهیه کرده‌ایم که به سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین ده‌ها کتاب و مقاله نیز برای این موضوع به صورت رایگان در سایت در اختیار شما است.

خدمات تولید محتوای ویژه

این خدمات مناسب کلمات کلیدی و محتوای مهم سایت شما است. شیوه‌نامه این خدمات با محتوای تالیفی عمومی متفاوت بوده و هزینه بر اساس تعداد کلمات محاسبه نمی‌شود. در این خدمات کیفیت محتوا بیشترین اهمیت را دارد. به همین منظور، نویسندگان با توجه به امکان حفظ کیفیت تعداد کلمات هر محتوا را انتخاب می‌کنند. البته قابل توجه است که حداقل تعداد کلمات در این خدمات مشخص و ثابت است، اما اینکه حداکثر چقدر بیشتر محتوا به مشتریان محترم تحویل داده شود، بستگی به موضوع محتوا دارد.

ویژگی‌های خدمات تولید محتوای ویژه شامل موارد زیر است:

  1. بالاترین سطح کیفیت خدمات تولید محتوا
  2. دیتا اینتری (پست محتوا در سایت) رایگان
  3. شیوه‌نامه حرفه‌ای لولسا
  4. بدون محدودیت تعداد کلمات (بر اساس نظر نویسنده)
  5. مناسب کلمات کلیدی اصلی سایت

می‌خواهید بیشتر درباره تولید محتوا بدانید؟ به مقاله‌های آموزشی زیر حتما سر بزنید: